וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים ושלושה פצועים בירי בתיכון באזור לוס אנג'לס; היורה נעצר

כוחות גדולים נשלחו לתיכון בסנטה קלריטה, בעקבות קריאה על ירי במקום. באירוע נורו למוות שני צעירים ושלושה נפצעו. לפי לשכת השריף, החשוד, ממוצא אסיאתי, ירה בתלמידים ואז בעצמו. הוא נעצר ונלקח לטיפול רפואי. טראמפ: "שולחים את תנחומינו העמוקים ביותר למשפחות"

צילום: רויטרס

שני צעירים נהרגו ועוד שלושה נפצעו במהלך ירי בתיכון באזור לוס אנג'לס - כך אמרו היום (חמישי) הרשויות בקליפורניה. לשכת השריף של לוס אנג'לס אמרה כי היורה, ככל הנראה תלמיד בן 16 ממוצא אסייתי, ירה בתלמידים ואז בעצמו. המשטרה עצרה אותו והוא פונה במצב קשה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. החשוד ירה למוות בנערה בת 16 ובנער בן 14, ופצע שתי נערות נוספות בנות 14 ו-15 וכן ילד בן 14.

הירי, שבוצע לפני יום הלימודים, התרחש בתיכון סוגוס בעיר סנטה קלריטה, שנמצאת במרחק של כ-48 ק"מ מצפון-מערב ללוס אנג'לס. בעקבות הירי, התיכון ובתי ספר אחרים באזור נכנסו להסגר. בתיעוד מהמקום נראו כמה אנשים מפונים על אלונקות, ושורות של תלמידים מפונים מהתיכון על ידי שוטרים.

"בשלב זה, אין לנו שום אינדיקציה למניע או אידיאולוגיה כלשהי", אמר סוכן הבולשת הפדרלית (FBI) פול דלקורט.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הגיב הלירי בתיכון ואמר כי הוא שולח את תנחומיו העמוקים ביותר למשפחות ולחברים של ההרוגים. "אנו ממשיכים לעקוב אחרי האירועים הנוראיים בתיכון בקליפורניה באמצעות תקשורת שוטפת עם הרשויות המקומיות, הממלכתיות והפדרליות", הבהיר הנשיא טראמפ.

תלמידים מפונים מתיכון בעיר סנטה קלריטה, קליפורניה, 14 בנובמבר 2019. AP
תלמידים מפונים מהתיכון, היום/AP

תיעוד של תלמידים מפונים מהתיכון

בשנים האחרונות היו כמה תקריות ירי קטלניות במוסדות חינוך בארצות הברית, שהעלו מחדש את הדיון על סוגיית כלי הנשק - אולם זה נתקע בקונגרס לאור התנגדותם של הרפובליקנים להטיל מגבלות משמעותיות.

בתי ספר רבים בארצות הברית יישמו נוהלי ירי בשנים האחרונות, זאת בעקבות שורה של פיגועים. על פי הדיווח בוושינגטון פוסט, יותר מ-230 אלף צעירים חוו מעשה אלימות בכלי נשק חמים בבתי הספר מאז הטבח בתיכון קולומביין בקולורדו בשנת 1999.

(עדכון ראשון: 18:17)

תלמידים מפונים מתיכון בעיר סנטה קלריטה, קליפורניה, 14 בנובמבר 2019. AP
הרוגה ושלושה פצועים. פינוי התלמידים מהתיכון, היום/AP
תלמידים מפונים מתיכון בעיר סנטה קלריטה, קליפורניה, 14 בנובמבר 2019. AP
גם היורה פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. התיכון בו אירע הירי, היום/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully