וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבח בארה"ב: חמוש נכנס לבר בקזנס סיטי - ורצח ארבעה בני אדם

החשוד טרם נתפס, אחרי שהספיק לפצוע עוד חמישה בני אדם. בתקופה האחרונה התרחשו שורת מעשי טבח ברחבי ארה"ב, שחידשה את הדיון על כלי הנשק

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

ארבעה בני אדם נהרגו היום (ראשון) כשאדם חמוש פתח באש בבר בקנזס סיטי - כך אמרה היום (ראשון) המשטרה המקומית. עוד חמישה בני אדם נוספים נפצעו מהירי, והחשוד טרם נתפס. המניע והרקע למסע ההרג, שמצטרף לשורה ארוכה של מעשי טבח בארצות הברית, עדיין לא ידועים.

דובר המשטרה, תומאס טומסיץ', אמר כי הדיווח על הירי בבר "טקילה קיי סי" התקבל בשעה 1:27, לפי שעון מקומי. לדבריו, כל חמשת הפצועים הועברו לבתי החולים, וכולם נמצאים במצב יציב. זהות הקורבנות עדיין לא ידועה.

מעשי הטבח הגדולים האחרונים בארצות הברית, בטקסס ובאוהיו, חידשו את הדיון על סוגיית כלי הנשק בארצות הברית, אולם הנשיא דונלד טראמפ והרפובליקנים מסתייגים מהמאמצים של הדמוקרטים לקדם מגבלות ובדיקות רקע מקיפות יותר לרוכשי כלי נשק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשטרה מנהלת מצוד אחרי אחרי החשוד. זירת הירי, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד כה מתחילת שנת 2019 קרו בארצות הברית 40 אירועי ירי המוני, שהוגדרו בשנת 2012 כתקריות בהן נהרגו יותר משלושה אנשים. בחודש שעבר הודיעה רשת הסופרים האמריקנית וולמארט שמוכרת גם נשקים בסניפיה, כי תפסיק למכור סוגים מסויימים של כדורים שמיועדים לרובי סער. איגוד הרובים הלאומי שמתנגד לחקיקה או הגבלה של השימוש ברובים, התנגדה להחלטה וקרא לה "מבישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully