וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילה שעה בבר עם אחותו: תיעוד הרוצח מאוהיו רגעים לפני הטבח

מצלמות אבטחה קלטו את קונור בטס נכנס למקום יחד עם אחותו, שהייתה אחת הקורבנות, ומכר שלהם, שנפצע. בהמשך הוא נראה חולף על המקום בזמן הירי. המשטרה טרם יודעת מה המניע של בטס, שרצח תשעה בני אדם בטרם נהרג על ידי השוטרים

החשוד מפיגוע הירי באוהיו מתועד בבר בו בוצע היארוע. אתר רשמי
בטס בבר, לפני הטבח/אתר רשמי

מצלמות האבטחה תיעדו את רגעיו האחרונים של קונור בטס, היורה שרצח תשעה בני אדם במסע הירי בדייטון, אוהיו. בתיעוד, שפורסם היום (רביעי) ברשת CNN, נראה בטס נכנס לבר "בליינד בוב" יחד עם אישה, שככל הנראה הייתה אחותו מייגן - אחת הקורבנות - כמו גם עם אדם נוסף. בטס בילה במקום במשך יותר משעה, אך לא עטה את המסכה ואת האפוד ששימשו אותו בזמן הירי חסר האבחנה.

הם נכנסו למקום בסביבות השעה 23:09 ביום שבת, לפי שעון מקומי. בטס נראה צועד ראשון, מראה תעודה מזהה ומקבל צמיד, כשהוא ממתין לשניים האחרים לבוא אחריו. הוא נראה בסרטונים ממצלמות האבטחה, שסופקו לרשויות, כשהוא הולך לחצר המקום וחוזר פנימה. המשטרה לא זיהתה את האדם השלישי שהיה עמם, אך לפי CNN היה זה צ'ארלס ברד. משטרת דייטון אמרה ביום שני כי הם שוחחו עמו וכי אין מידע שמצביע על כך שהוא או מייגן ידעו שלקונור היו כלי נשק.

כשעה לאחר שהוא נכנס, בטס תועד עוצר ליד הכניסה, מדבר עם הצוות ועוזב. ברד ואחותו נותרו במקום במשך כ-45 דקות נוספות לפני שהם עזבו גם כן, בסביבות השעה 12:59. עדיין לא ברור מה עשה בטס בין הרגע שעזב את אחותו לבין הרגע שבו התחיל לירות. ככל הידוע, השלושה הגיעו באותה מכונית, אולם הם נפרדו בשלב מסוים. מפקד המשטרה ריצ'רד בייל אמר כי הייתה תקשורת מסוימת בין בטס לבין ברד אחרי שהם נפרדו, אולם הוא לא מסר פרטים נוספים.

בסרטון אין דבר המעיד על עימות או על כל תקרית אחרת שיכולה לרמוז על מה שהוביל את בייטס לצאת למסע ההרג שלו. הרשויות טרם יודעות מה המניע של הצעיר, שהספיק לירות 41 יריות לפני שנהרג על ידי שוטרים שהיו באזור הבילויים כחלק מסיור. מצלמות הבר הצליחו לקלוט אותו פעם נוספת, אחרי תחילת הירי, כשהצללית שלו נראית חולפת על פני החצר של המקום, בזמן שאנשים נמלטים מהירי. בין הפצועים היה גם ברד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully