וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחצן הופעל בטעות: מטוס פונה מנוסעים באמסטרדם - בגלל התרעת שווא

בנמל התעופה סכיפהול הוכרז "מצב מיוחד" בגלל התרעה על אירוע ביטחוני, ומטוס מסוג Air Europa A330 שהיה אמור להמריא למדריד פונה מנוסעים ומאנשי צוות. בהמשך התברר כי הטייס לחץ בטעות על כפתור שהפעיל התרעה על חטיפה. "שום דבר לא קרה, אנו מתנצלים", מסרו בחברת התעופה

עריכה: עמית שמחה

מטוס בנמל התעופה סכיפהול שבאמסטרדם פונה הערב (רביעי) מנוסעים ואנשי צוות - בעקבות התרעת שווא על חטיפה. המטוס, מסוג Air Europa A330, היה אמור להמריא למדריד בעת שהטייס לחץ בטעות על לחצן המצוקה שהפעיל את ההתרעה על החטיפה.

חברת התעופה Air Europa הודיעה בטוויטר על "התרעת שווא בטיסה באמסטרדם. היום אחר הצהריים הופעלה, בטעות, התרעה שהפעילה פרוטוקול של חטיפת מטוס בנמל התעופה. שום דבר לא קרה, וכל הנוסעים מחכים בבטחה לטוס בקרוב. אנו מתנצלים".

חשש לאירוע בטחוני בשדה התעופה של סכיפהול הולנד. צילום מסך
תיעוד מנמל התעופה סכיפהול, היום/צילום מסך

בכלי תקשורת מקומיים דווח כי שלושה חשודים החמושים בסכין ניסו לחטוף את המטוס, ונמל התעופה סכיפהול הודיע בחשבון הטוויטר הרשמי שלו כי "המשטרה הצבאית חוקרת כעת סיטואציה בתוך מטוס בנמל התעופה". אל המקום הוזעקו אמבולנסים וכוחות מיוחדים. בהמשך, המשטרה הצבאית עדכנה כי "הנוסעים ואנשי הצוות ירדו בבטחה מהמטוס. החקירה נמשכת". עם זאת, בהמשך התברר כי מדובר בהתרעת שווא.

(עדכון ראשון: 21:23)

עוד בוואלה!

כליאת המשפחה בחווה בהולנד: "האב תכנן להקים כת"

לכתבה המלאה
חשש לאירוע בטחוני בשדה התעופה של סכיפהול הולנד. צילום מסך
שדה התעופה סכיפהול, הערב/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully