וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן נגד נתניהו: "הוא מוביל לבחירות שלישיות, העם לא יסלח לו"

3.11.2019 / 11:02

יו"ר ישראל ביתנו תקף את ראש הממשלה, והאשים כי הליכוד לא נענה להצעת המפלגה למתווה לממשלת אחדות בה נתניהו יכהן ראשון ברוטציה. לדבריו, גורמים במערכת הפוליטית "מנסים בכל דרך לטרפד הקמת ממשלה, ובמקום להתמקד במהות מתעסקים בעניינים אישיים"

צילום: סנטרל הפקות, עריכה: ליר שפיגלר

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תקף הבוקר (ראשון) את ראש הממשלה בנימין נתניהו והאשים אותו כי הוא מוביל לסבב בחירות נוסף. "נתניהו מוביל אותנו לבחירות בפעם השלישית והעם לא יסלח לו", כתב ליברמן בחשבון הפייסבוק שלו. בנוסף, הוא האשים כי גורמים במערכת הפוליטית "מנסים בכל דרך לטרפד הקמת ממשלה ובמקום להתמקד במהות מתעסקים בעניינים אישיים".

בפוסט שכתב אמר ח"כ ליברמן כי מפלגתו הגישה לליכוד מתווה להרכבת ממשלת אחדות, במסגרתו יו"ר הליכוד יכהן ראשון ברוטציה. לטענתו, הצעה זו נותרה ללא מענה. "המסקנה היחידה ממשיכת הזמן היא שנתניהו מוביל את מדינת ישראל לבחירות נוספות. נתניהו נאחז בגוש החרדי-משיחי מסיבות אישיות בלבד ולכן היה מוכן להקריב גם את יו"ר ועדת חוץ וביטחון וגם את העולים מחבר העמים לטובת הגוש", כתב ליברמן.

"הניסיון להחזיק במקל משתי הקצוות - גם לבוא למו"מ להקמת ממשלת אחדות עם הגוש חרדי-משיחי וגם להיות ראשון ברוטציה - מצביע בוודאות על כך שכל האחריות על שיתוק מוסדות המדינה וסיבוב בחירות שלישי יהיו על נתניהו, ועל נתניהו בלבד", הוסיף.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון הנכנס אביגדור ליברמן בהצהרות לתקשורת בכנסת. לשכת העיתונות הממשלתית
"כל האחריות לשיתוק מוסדות המדינה - על נתניהו בלבד", האשים ליברמן/לשכת העיתונות הממשלתית

מוקדם יותר אמרה יו"ר הימין החדש, שרת המשפטים לשעבר, ח"כ איילת שקד, בראיון לרזי ברקאי בגלי צה"ל כי סבב בחירות נוסף יביא להתרסקות גוש הימין - זאת בשל אמירתו של חברה למפלגה, ח"כ נפתלי בנט כי פוטר את נתניהו מכל מחויבות כלפי הימין החדש - ולו שתוקם ממשלה בישראל.

"מערכת בחירות שלישית גרועה למדינת ישראל, גם לימין זה דבר רע. בבחירות הקודמות היינו 61 , ללא ליברמן, כעת 55 חברי כנסת. בסקרים רואים שהציבור לא רוצה מערכת בחירות שלישית ואם חס וחלילה נגיע לשם, שלטון הימין בסכנה. בסבירות לא מבוטלת השמאל יעלה לשלטון, מה שנקרא 'מלא מלא'".

עוד אמרה שקד כי קיימים שני תרחישים סבירים בהמשך: "אחד - ממשלת אחדות, נתניהו וגנץ יצטרכו לסכם בינהם מי יהיה ראש ממשלה ראשון. שניים - ליברמן ייכנס לגוש הימין ויביא הישגים גדולים לציבור שלו והחרדים יצטרכו".

(עדכון ראשון: 09:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully