וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי: אין דריסת רגל בצה"ל לגופים חיצוניים המתיימרים להכווין חיילים

31.10.2019 / 18:20

הרמטכ"ל נשא דברים בטקס סיום קורס קצינים במהלכם חידד את תפקידם של מפקדי הצבא. כוכבי הדגיש כי "לכל גוף ולכל אדם יכולה להיות דעה משלו, אבל בצה"ל מקבלים פקודות והנחיות ממקור אחד בלבד - המפקדים". בנושא השירות המעורב הבהיר כי נשים וגברים ימשיכו לשרת במשותף

בווידאו: הרמטכ"ל כוכבי מבהיר שנשים וגברים ימשיכו לשרת במשותף, כמקשה אחת/צילום: שי מכלוף, עריכה: עמית שמחה

הרמטכ"ל אביב כוכבי הבהיר היום (חמישי) כי "אין דריסת רגל בצה"ל לגופים חיצוניים, המתיימרים להיות מקור סמכות והכוונה לחיילים". בטקס סיום קצינים קרביים ציין כוכבי כי "זוהי הזדמנות טובה לחדד מהו תפקידם הבלעדי והחשוב של מפקדים בצבא". לדבריו, "לאורך השנים, וגם לאחרונה, אני נתקל בניסיונות של גורמים מחוץ לצבא להכתיב כללי התנהגות לחיילים, כמו למשל, להפיץ הנחיות בנושא השירות המשותף לנשים וגברים בצה"ל".

"אני מבקש להיות חד וברור בעניין הזה - מי שקובעים את הפקודות, הנהלים והנורמות בצה"ל הם אך ורק, אך ורק מפקדים, ואני בראשם", הדגיש הרמטכ"ל. "לכל גוף ולכל אדם יכולה להיות דעה משלו, אבל בצה"ל מקבלים פקודות והנחיות ממקור אחד בלבד - המפקדים".

כוכבי הבהיר כי "הנשים המשרתות בצה"ל הן מקור עוצמה וכוח, ותרומתן עצומה בכל יחידות הצבא. נשים וגברים ימשיכו לשרת במשותף, כמקשה אחת למען מטרה אחת, למען מדינת ישראל".

הרמטכ"ל אביב כוכבי בטקס סיום קורס קצינים, 31 באוקטובר 2019. דובר צה"ל
"בצה"ל מקבלים פקודות והנחיות ממקור אחד בלבד – המפקדים". כוכבי, היום/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully