וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה זה קרה לאבא?": תיעוד הדקות הראשונות לאחר הרצח בחניון ברמלה

בסרטון שפורסם בחדשות 13 נראים בני הזוג קטן המומים ורועדים, רגעים ספורים לאחר הריב בחניה במהלכו ויקטור ירה למוות באופיר חסדאי. במקום נוצרת המולה, כשברקע כוחות המשטרה ומד"א נשמעות זעקות בנותיו של הנרצח, ותחינות אשתו של הנאשם: "הוא בשוק, אל תעזבו אותו"

צילום: חדשות 13

תיעוד שפורסם הערב (רביעי) בחדשות 13 חושף את הדקות הראשונות לאחר רצח אופיר חסדאי בחניון בקניון עזריאלי ברמלה. בסרטון נראים בני הזוג ויקטור ומוניקה קטן מחובקים כשהם רועדים ומבוהלים, רגעים ספורים לאחר שוויקטור ירה למוות בחסדאי. כוחות משטרה ומד"א מגיעים למקום, כשברקע נשמעות בנותיו של חסדאי שואלות: "למה זה קרה לאבא שלי?".

בהמשך מוכנס קטן לניידת משטרה, כשהוא המום ומתקשה לדבר. אשתו מוניקה מבקשת בדמעות לראות אותו ומספרת: "הוא בשוק. הייתי פה, הריב היה איתי". אחר כך פונה לשוטרים ואומרת: "אל תעזבו אותו. הוא חולה". לפני חודשיים הוגש כתב אישום נגד קטן בגין רצח בכוונה של חסדאי במהלך ריב על חניה.

ויקטור קטן ואשתו במהלך אירוע הירי בחניון בקניון ברמלה 30 באוקטובר 2019. אתר רשמי
"הייתי פה, הריב היה איתי". בני הזוג קטן לאחר הרצח/אתר רשמי

ב-28 ביולי בשעה 14:06, הגיעו קטן ואשתו מוניקה לחניון בקניון עזריאלי שברמלה ברכב השברולט שברשותם והחלו בחיפוש חניה. במקביל, הגיעו לקניון חסדאי ואשתו דקלה יחד עם שתי בנותיהם ברכב המאזדה שברשותם, וחיפשו גם הם חניה.

ארבע דקות לאחר שהגיעו, יצאה מוניקה קטן מהרכב והחלה לחפש חניה, במקביל לבעלה שהמשיך לעשות זאת ברכבו. בשלב מסוים, על פי כתב האישום, מצאה חניה בשורה 12 בחניון. בסמוך לכך, גם בני הזוג חסדאי הבחינו בחניה הפנויה והתקדמו לעברה עם רכבם. קטן בינתיים הספיק להגיע לחניה, והחנה את רכבו כאשר הוא חורג מהקווים המסמנים את גבולות החניה.

בשלב זה, על פי החקירה, יצא הנרצח מרכבו, התקרב למוניקה שעמדה מאחורי השברולט, וצעק לעברה "למה חניתם בשתי חניות?". בין השניים התפתח דין ודברים, במסגרתו הכתה קטן את חסדאי באמצעות תיקה. "מה את מרימה עליי ידיים", צעק, והדף אותה בידיו. בתגובה, קטן נפלה על רצפת החניון ואופיר התרחק חזרה לרכבו.

עוד בוואלה!

נשיאת העליון בעקבות מתקפת שר המשפטים: מחויבים לעשות את מלאכתנו ללא מורא

לכתבה המלאה
אופיר חסדאי. באדיבות המשפחה
נורה למוות בגלל ריב על חניה. חסדאי ומשפחתו/באדיבות המשפחה

הנאשם קטן הבחין במתרחש בעודו ברכבו. הוא יצא ממנו ועמו תיק ובו כלי הנשק שברשותו, ברישיון - אקדח מסוג ברטה ובתוכו מחסנית מלאה בכדורים. הוא פנה לעבר השברולט, פתח את רוכסן התיק, ושלף את האקדח. קטן התקרב לחסדאי, שעוד עמד בסמוך לרכבו. בלא כל אזהרה, לשון הפרקליטות, ומבלי לומר דבר, כיוון קטן את נשקו לעבר חסדאי וירה בירכו הימנית מטווח קצר. הוא כיוון את האקדח לפלג גופו העליון של חסדאי וירה לחזהו. הקליע פגע בריאותיו ובלבו, ולמעשה הרג אותו.

חסדאי התמוטט כתוצאה מהירי ואיבד את הכרתו. בחלוף כמה דקות הגיעו לזירה כוחות משטרה ומגן דוד אדום. הם ביצעו בחסדאי פעולות החייאה והובילו אותו לבית החולים אסף הרופא, שם נקבע מותו בשעה 14:56, 50 דקות מזמן הגעת שני הזוגות לחניון. חסדאי, בן 40 במותו, הותיר אחריו אישה, דקלה, הסובלת מניוון שרירים, ושלוש בנות, שאחת מהן נאבקת אף היא במחלה ובת נוספת מתמודדת עם שיתוק מוחין.

הגשת כתב אישום - ויקטור קטן, החשוד ברצח אופיר חסדאי, בחניון ברמלה, מחוזי מרכז (לוד). אבי כהן
נראה המום ומתקשה לדבר. קטן בבית המשפט/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully