וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי בחניון ברמלה: כתב אישום בגין רצח הוגש נגד ויקטור קטן

14.8.2019 / 9:19

הפרקליטות הודיעה כי קטן יואשם ברצח אופיר חסדאי בחניון קניון עזריאלי בעיר. מכתב האישום עולה כי במהלך ויכוח על חניה שלף הנאשם אקדח וירה כמה פעמים בחסדאי, שזעק: "מה אתה יורה בי?". אשתו של הנרצח: "זה לא מחזיר לי את אופיר. רצח זה מה שהיה שם במלוא מובן המילה"

צילום: אבי כהן, עריכה: ניב מעוז

עיקרי כתב האישום בגין רצח אופיר חסדאי

  • קטן נקלע לוויכוח על חניה עם חסדאי בחניון קניון ברמלה
  • במהלך העימות שלף הנאשם את נשקו וירה כמה פעמים
  • חסדאי נפגע ברגל ובחזה ופונה לבית החולים, שם נקבע מותו
  • אשתו של חסדאי: "מקווה שיקבל מה שמגיע לו. ראיתי הכל"

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד ויקטור קטן בגין רצח (בכוונה) של אופיר חסדאי בחניון קניון עזריאלי ברמלה. כמו כן, הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

אשתו של חסדאי, דקלה, אמרה לוואלה! NEWS לאחר ההחלטה כי "המערכת המשפטית עבדה כמו שצריך. אני מקווה שהוא יקבל את מה שמגיע לו. זה לא מחזיר לי את אופיר. רצח זה מה שהיה שם במלוא מובן המילה. ראיתי עם הבת שלי הכל".

מכתב האישום עולה כי קטן ואשתו מוניקה בת ה-68 הגיעו עם רכבם לקניון ברמלה והחלו לחפש חניה בחניון. במקביל, הגיעו למקום גם בני הזוג חסדאי ושתי בנותיהן והחלו בחיפוש חניה. בשלב מסוים איתרה אשתו של קטן מקום חניה פנוי, בה הבחינו גם חסדאי ואשתו והתקרבו אליה עם מכוניתם. קטן הספיק להגיע למקום החניה וחנה כאשר רכבו חורג מהקווים המסומנים על הכביש.

הגשת כתב אישום - ויקטור קטן, החשוד ברצח אופיר חסדאי, בחניון ברמלה, מחוזי מרכז (לוד). אבי כהן
הארכת מעצר - ויקטור קטן, החשוד ברצח אופיר חסדאי, בחניון ברמלה/אבי כהן

חסדאי עצר את הרכב בו נהג, התקרב אל רעייתו של קטן וצעק לעברה: "למה אתם חונים בשתי חניות?". בעקבות זאת התפתח עימות בין השניים, במהלכו הכתה אותו באמצעות התיק שלה. בתגובה קרא חסדאי: "מה את מרימה עליי ידיים?" והדף אותה. כתוצאה מכך נפלה קטן, בעוד חסדאי התרחק מהמקום עם מכוניתו.

קטן הבחין במתרחש מתוך מכוניתו ויצא לכיוונו של חסדאי כשהוא נושא עמו אקדח בתוך תיק. לאחר שאשתו נפלה, צעק לעבר הנרצח: "למה אתה מרביץ לאשתי?", פנה לעבר רכבו, שלף את כלי הנשק וירה בו מטווח קצר. חסדאי נפגע בחלק העליון של ירכו הימנית, וקרא: "מה אתה יורה בי?".

אשתו של קטן צעקה לעבר בעלה לחדול מהירי, אולם הוא המשיך לכוון את האקדח לפלג גופו העליון של חסדאי וירה לעברו ירייה נוספת שפגעה בחזהו. כתוצאה מכך התמוטט האחרון, נפל ואיבד את הכרתו. צוות מד"א שהגיע למקום תוך זמן קצר פינה את חסדאי לבית החולים אסף הרופא תוך פעולות החייאה, אך שם נקבע מותו.

עוד בוואלה!

חשד להתעללות בתינוקת בת 3 חודשים בבאר שבע, הוריה נעצרו

לכתבה המלאה
אופיר חסדאי. באדיבות המשפחה
נרצח בעקבות עימות על מקום חניה. חסדאי ומשפחתו/באדיבות המשפחה

חסדאי, בן 40 במותו, הותיר אחריו אישה, דקלה, הסובלת מניוון שרירים, ושלוש בנות, שאחת מהן נאבקת אף היא במחלה ובת נוספת מתמודדת עם שיתוק מוחין. מאז המקרה, כמיליון וחצי שקלים נתרמו אליהם על ידי כעשרת אלפי בני אדם באמצעות הפלטפורמות למימון המונים רשת, וזאת לצד תרומות שהועברו ישירות לחשבון הבנק של המשפחה.

הגשת כתב אישום - ויקטור קטן, החשוד ברצח אופיר חסדאי, בחניון ברמלה, מחוזי מרכז (לוד). אבי כהן
כתב אישום בגין רצח נגד קטן/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully