וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת קונגרס דמוקרטית מבטיחה התפטרה בשל שערוריות מין

המחוקקת האמריקנית קייטי היל הודיעה על פרישתה מהקונגרס, לאחר שנחשף כי ניהלה רומן עם אחת מעוזרות הקמפיין שלה. תחילה הכחישה את הטענות והאשימה את בעלה עמו היא נמצאת בהליך גירושים בהפצת תמונות אינטימיות, אך לאחר מכן הודתה והגישה את מכתב ההתפטרות

צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

קייטי היל, חברת קונגרס מטעם המפלגה הדמוקרטית, הודיעה על התפטרותה בעקבות האשמות כי ניהלה רומן מיני עם העוזרת שלה. היל בת ה-32, שנכנסה לתפקיד לפני כעשרה חודשים, מאשימה את בעלה, עמו היא נמצאת בהליך גירושים, בניהול קמפיין השמצה נגדה.

המחוקקת מקליפורניה, שהכחישה תחילה את הטענות, אמרה כי היא פורשת בלב שבור. "אני מאמינה שזה הדבר הכי טוב לבוחריי, לקהילה שלי ולמדינה שלנו", צייצה בחשבון הטוויטר שלה.

הודעת ההתפטרות הגיעה ביום ראשון, ימים לאחר שהיא הועמדה לחקירה בוועדת האתיקה של בית הנבחרים, בה הכחישה את הטענות לניהול רומן. החקירה נפתחה לאחר שבבלוג השמרני RedState פורסמו תמונות עירום של היל ודווח כי היא ניהלה רומן עם אחד מעוזריה בקונגרס. בדיווח נוסף בבלוג נכתב כי היל היא דו-מינית, וכי ניהלה גם רומן משולש בהסכמה עם חברת צוות הקמפיין שלה ובעלה.

קייטי היל, חברת קונגרס, פרשיית מין. רויטרס
הודיעה על התפטרותה. קייטי היל/רויטרס

תמונות העירום של היל

עם זאת, שעות לפני שעמדה בפני חקירתה בקונגרס ביום רביעי, היל הפיצה מכתב לתומכיה בו הודתה שקיימה "מערכת יחסים" עם חברת צוות קמפיין הבחירות מ-2018, ותיארה את הרומן הזה כ"בלתי הולם". "אני יודעת שאפילו מערכת יחסים בהסכמה עם כפוף שלי היא אינה ראויה, אך עדיין הרשיתי שזה יקרה", כתבה, "ועל כך אני מתנצלת".

במכתב ההתפטרות שהגישה ביום ראשון אמרה כי פרישתה מהקונגרס הייתה "הדבר הקשה ביותר שעשתה אי פעם. כשצילומים של רגעים אינטימיים שלי מופנים נגדי, זו פלישה מחרידה לפרטיות שלי". היל ציינה במכתב כי היא פתחה במאבק משפטי נגד האחראים להפצת התמונות. "זה גם לא חוקי, וכעת אנו בודקים את כל האפשרויות המשפטיות שלנו".

היל מאשימה את בעלה כעומד מאחורי הפצת התמונות הידיעות. לדבריה, מערכת היחסים בקמפיין החלה בשנים הכי סוערות של נישואיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully