וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר למוות בחדר השינה: אישום נגד הצעיר שרצח את אביו בגן יבנה

29.10.2019 / 13:55

פנחס קינן בן ה-25 נאשם ברצח בנסיבות מחמירות של אביו וניסיון רצח של אמו. מכתב האישום עולה כי הוא נכנס לחדרם כהוא חמוש בסכין ודקר את אביו בגבו. האם ניסתה להרחיק אותו, אך הוא פצע גם אותה ואמר: "זה מה שהשם רוצה"

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

הרצח בגן יבנה - כל הפרטים

  • אישום הוגש נגד פנחס קינן שרצח את אביו ונסה לרצוח את אמו
  • מכתב האישום עולה כי דקר את השניים בעת שישנו בחדר השינה
  • שכן ששמע את הצעקות החזיק את הצעיר עד הגעת השוטרים
  • הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים

כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד פנחס קינן, בן 25 מגן יבנה, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אביו, יצחק קינן וניסיון רצח של אמו בחודש שעבר, בביתם שביישוב. מכתב האישום עולה כי הצעיר נכנס לחדר השינה של הוריו כשהוא חמוש בסכין, ודקר את אביו בעת שישן במיטתו. האב התעורר וניסה להתגונן, והאם שהגיעה בעקבות המאבק של פנחס ואביו, ניסתה להרחיק את הבן. בתגובה, דקר אותה בפלג ואמר לה: "זה מה שהשם רוצה".

בפרקליטות מחוז מרכז ביקשו לעצור את קינן עד תום ההליכים המשפטיים. "מעשיו של המשיב, רצח אכזרי של המנוח, שהוא אביו וניסיון רצח אמו, בביתם, תוך תכנון מוקדם והצטיידות באמצעים לשם כך, מלמדים על מסוכנותו הרבה מאוד, מסוכנות שלא ניתן לאינה על ידי חלופת מעצר", כתבה התובעת, עו"ד אפרת פאר גרונדלנד.

פנחס קינן, נאשם ברצח אמו, גן יבנה. צילום מתוך פייסבוק, אתר רשמי
גרר את אביו במדרגות והמשיך לדקור אותו עד שהתמוטט. פנחס קינן/אתר רשמי, צילום מתוך פייסבוק

עוד עולה מכתב האישום כי אחותו של קינן התעוררה לקול הצעקות וניסתה להפריד בינו לבין האב. כשהוריו פצועים באורח קשה, גרר הצעיר את אביו במדרגות והמשיך לדקור אותו בצווארו. הוא קרא לעברו: "אתה אפס", עד שהתמוטט האב.

שכן ששמע את ההמולה הגיע לדירה ותפס את קינן עד שהגיעו השוטרים למקום ועצרו אותה. בהמשך מת האב מפצעיו ואמו פונתה לבית חולים כשמצבה קשה. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

עו"ד רן אלון, סנגורו של הנאשם, אמר כי הוא מוכר למערכת הפסיכיאטרית וסובל ממחלת נפש קשה. לדבריו, "מתיעוד רפואי שמצוי בידי עולה כי הוא שוחרר מאשפוז כפוי זמן קצר לפני האירוע, במהלכו היה במצב פסיכוטי וחווה מחשבות רדיפתיות כלפי בני משפחתו והדברים האלה מדברים בעד עצמם". חוות הדעת שניתנה עוסקת בבדיקה רפואית שנעשתה שלושה שבועות לאחר האירוע עצמו ולא מעידה על מצבו במהלך האירוע.

עוד בוואלה!

בדומה לפילבר: במלחמת ההישרדות - נתניהו מקריב גם את יועציו

לכתבה המלאה

"לא חשבנו שהוא יהרוג את אביו"

השכנים סיפרו כי בשעה 3:40 לפנות בוקר נשמעו בבית צעקות של האחות: "מה אתה עושה? למה אתה עושה את זה? הצילו!". שוטר שנקלע למקום בעקבות הצעקות נכנס לבית והשתלט על החשוד הלוקה בנפשו. אמו הפצועה פונתה לטיפול נמרץ בבית החולים אסותא באשדוד, כשהיא במצב יציב ולא נשקפת סכנה לחייה.

אחד השכנים סיפר כי "אנחנו גרים לידם כבר שמונה שנים. בשנה האחרונה הוא החל להתנהג קצת מוזר, ככל הנראה בגלל שהפסיק לקחת את התרופות שלו". לדברי השכן, "בבית הכנסת הוא היה מתפרע, וועד בית הכנסת הזמין משטרה כמה פעמים. לבית ההורים הגיעה משטרה גם. המשטרה הייתה מגיעה, אומרת לו אל תעשה שטויות, וזהו. אבל לעיתים רחוקות היו צעקות בבית. לא חשבנו שהוא יהרוג את אביו. האב ביקש לאשפז בעבר את הבן בכפייה אבל האם התנגדה".

(עדכון ראשון: 10:35)

זירת הרצח בגן יבנה - ה-26 לספטמבר 2019. יניר יגנה, אתר רשמי
בית המשפחה בגן יבנה. ספטמבר/אתר רשמי, יניר יגנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully