וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בגן יבנה: צעיר דקר למוות את אביו בביתם; האם נפצעה קשה

26.9.2019 / 4:59

שוטר שנקלע למקום בעקבות הצעקות, השתלט על החשוד בן ה-25 שככל הנראה לוקה בנפשו. צוותי מד"א שהוזעקו העניקו לפצועים סיוע רפואי, ביצעו באב בן ה-58 פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו. נפתחה חקירה

צילום: מגן דוד אדום

גבר בן 58 נדקר הלילה (חמישי) למוות בבית בגן יבנה, ואישה כבת 57 נפצעה באורח קשה. על פי החשד, בן המשפחה, צעיר כבן 25 שככל הנראה לוקה בנפשו דקר את הוריו ונעצר לאחר מכן על ידי המשטרה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לפצועים טיפול ראשוני, ביצע בגבר פעולות החייאה שבסופן נאלץ לקבוע את מותו. האם פונתה לבית החולים אסותא שבאשדוד ונפתחה חקירה.

פרמדיקים של מד"א הנרי זערור ויניב שמיס סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו גבר ואשה בשנות החמישים עם פציעות, הגבר היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו. האשה הייתה בהכרה מלאה וסבלה מכמה פציעות דקירה, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים כשהיא בהכרה ומצבה קשה ויציב".

במשטרה מסרו כי האירוע התרחש מעט לאחר השעה 03:00, כשתחילה התקבל דיווח על אודות צעקות ברחוב יבולים ביישוב. כוחות שהוזעקו למקום איתרו את בני המשפחה. טרם הוזעקו הכוחות, שוטר שנקלע למקום בעקבות הצעקות השתלט על החשוד.

חשד לרצח בגן יבנה, בן 58 נדקר למוות בביתו, 26 ספטמבר 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת האירוע בגן יבנה, הלילה/דוברות משטרת ישראל

עוד אמרו במשטרה כי "שוטרים נוספים שהגיעו החלו בפעולות ראשוניות מצילות חיים עד להגעת כוחות רפואה. חוקרי משטרה כולל מעבדת זיהוי פלילי החלו בחקירת המקרה ואיסוף ראיות בזירה".

חובש בכיר במד"א איציק פאר, שהגיע ראשון למקום, הוסיף כי אשה כבת 31 שהייתה במקום ולקתה בחרדה טופלה על ידנו ופונתה לטיפול בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully