וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סגירת מעגל": צה"ל עצר את חוליית מיידי אבנים שפצעה בינוני קצין בשומרון

רן ארזי, קצין צה"ל שנסע במהלך חופשה לפעילות התנדבותית, נפצע מיידוי אבנים לעבר הכביש שבו נהג עם אביו ליד הכפר עזון. לאחר כחודש, נעצרו חברי החוליה בפעילות משותפת של כוחות הביטחון. "הממשלה צריכה להתעשת ולמצוא פתרונות כדי שאנשים אחרים לא ייפגעו", אמר אביו

צילום: דובר צה"ל, עריכה: שאול אדם

צה"ל, שב"כ וכוחות הביטחון עצרו בפעילות משותפת בחודש האחרון את חברי החוליה שיידו אבנים סמוך לכפר עזון בשומרון לפני כחודש ופצעו באורח בינוני את רן ארזי, קצין צה"ל שהיה בחופשה בזמן האירוע - כך הותר היום (שני) לפרסום. ארזי, נסע במהלך החופשה ברכב עם אביו באזור הכפר, שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים", כשבשלב מסוים יודו אבנים לעבר הכביש והוא נפגע.

אביו של הקצין שנפצע, שלומי ארזי, סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS כי השניים נסעו יחד לפעילות של עמותת יחד למען החייל בה מתנדב האב. "נסעתי עם הבן שלי לקרני שומרון, וחזרנו בכביש 55. נזרק סלע על האוטו, פגע בשמשה בקדמית, חדר פנימה לרכב ופגע בפנים של רן", שחזר. "באותו רגע הוא איבד את ההכרה. הוא נפל עליי. לא יכולנו לרדת לשוליים, ומולי ראיתי כבר משאית וג'יפ. הרמתי את הארמברקס כדי להאט את האוטו, זה היה סיוט". הוא סיפר כי "שני רכבים אחרי היה הסהר האדום, והם חבשו אותו מיד. הוא התעורר מבולבל. תוך שתי דקות הגיעו מהיחידה שלו וטיפלו בו".

רן ארזי ואביו, 28 באוקטובר 2019. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
"אנחנו יודעים שסגרנו מעגל", רן ארזי ואביו/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

שלומי שחזר את רגעי החרדה לאחר שבנו פונה לבית החולים בילינסון. "הוא עבר ניתוח מאוד מורכב. יש לו עשרות שברים בלחי. הוא כבר לא יראה בעין אחת ומנסים לראות איך לשחזר את הפנים שלו", סיפר. "הוא לא זוכר בכלל את האירוע. זה לא פשוט לו לקבל את הפציעה, זה מצריך הרבה כוחות נפש להתמודד עם זה", הוסיף האב. "הוא לא ותרן, יש לו יכולות מדהימות. הרופא שניתח אותו אמר לי שזה הבחור הכי חזק שהוא פגש".

הוא בירך על תפיסת החוליה, ואמר כי "זו סגירת מעגל. מגיע להם להיענש, והם ייענשו במלוא חומרת הדין. הם יישבו על זה הרבה שנים". הוא הבהיר כי "להגיד שהם יפסיקו? אני לא בטוח. זה כבר משהו יותר עמוק. מבחינתנו אנחנו יודעים שסגרנו מעגל". הוא הוסיף כי "יש לנו את הפציעה, אבל גם תפסו את האחראים והם ישלמו את הדין".

עוד בוואלה!

גנץ: לא הייתה התקדמות בפגישה עם רה"מ; לפיד: נתניהו רוצה בחירות

לכתבה המלאה
רן ארזי בקבלת דרגת סרן, 28 באוקטובר 2019. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
רן עם אביו ומפקדו בקבלת דרגת סרן/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

לארזי ביקורת על הממשלה והכנסת, שלדבריו אף לא אחד מחבריה בירר לשלום בנו. "הפעם פגעו בבן שלי, אבל הממשלה צריכה להתעשת מהר ולמצוא פתרונות כדי שאנשים אחרים לא ייפגעו", אמר. "פתרון פוליטי, מדיני, מה שיהיה. אי אפשר לא להיות בטוחים לנסוע כל כך קרוב לקרני שומרון", הוסיף. ארזי הבהיר כי "מה שכואב זה שאפילו אחד משרי הממשלה לא התקשר לשאול מה שלומו של רן. לא שר הביטחון, גם לא סגן שר הביטחון. המדינה שלנו בפלונטר אחד גדול. אנחנו מצפים שהשרים יחזקו, אבל אפילו טלפון לא קיבלנו. מאף חבר כנסת".

סגן מפקד הפלגה שביצעה את המעצרים בדובדבן, סגן מ', אמר כי "לאחר ריכוז מאמץ מודיעיני של צה"ל ושב"כ, ביצענו את מעצרם של החשודים בזריקת האבנים". הוא הוסיף כי "לוחמי דובדבן פועלים מסביב לשעון כדי לעצור ולסכל כל פעילות טרור במרחב יהודה ושומרון. אנו נמשיך לפעול על מנת לסגור מעגל על המפגעים ולשמור על תושבי הגזרה".

רן ארזי, 28 באוקטובר 2019. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
"כואב שאפילו אחד משרי הממשלה לא התקשר לשאול מה שלומו של רן", ארזי במהלך השירות/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully