וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין צה"ל נפצע מיידוי אבנים בשומרון; מצבו בינוני

הקצין שהיה באותה העת בחופשה, נסע יחד עם אביו בכביש 55 סמוך לכפר עזון. בשלב מסוים הושלכו אבנים לעבר שני מוקדים באזור. צוות מד"א פינה את הקצין לבית החולים בילנסון כשהוא סובל מחבלה בפניו. חשודים במעשה טרם נתפסו

שמשת רכב שנופצה בזריקת אבנים בעזון שבשומרון, קצין צה"ל שלא היה בתפקיד נפצע בינוני. 19 בספטמבר 2019. הצלה ללא גבולות יו"ש, מערכת וואלה!
רכבו של הקצין שנפגע/מערכת וואלה!, הצלה ללא גבולות יו"ש

קצין צה"ל בן 23 נפצע היום (שישי) באורח בינוני מיידוי אבנים בכביש 55, סמוך לעזון שבשומרון. הקצין, שהיה בחופשה נסע ברכב עם אביו. בשלב מסוים יודו אבנים לעבר הכביש והקצין נפגע. צוות מד"א שהוזעק למקום את הקצין לבית החולים בילנסון שבפתח תקווה.

במקום בו אירעה התקרית אותרו שני מוקדים שאליהם נזרקו האבנים. עם זאת, לא נעצרו חשודים בביצוע המעשה. זמן קצר לאחר המקרה, צוות מד"א העניק טיפול רפואי בשטח לקצין ופינה אותו לבית החולים כשהוא סובל מחבלה בפניו. מדובר צה"ל נמסר כי נזק נגרם לכמה רכבים נוספים וכוחות סורקים את האיזור.

תרגיל רב נפגעים של פיקוד העורף בבילינסון, פתח תקווה, 17 בינואר 2018. ניב אהרונסון
הקצין פונה לבית החולים בילנסון/ניב אהרונסון

בעקבות האירוע ביקר ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן את התנהלות המדינה בשטחים. "לצערי מדינת ישראל איבדה את ההרתעה", אמר דגן והוסיף "פעם אחר פעם אנחנו רואים את המחבלים בפנים גלויות ללא מורא משליכים אבנים על אזרחים, משליכים בקת"בים, ועולם כמנהגו נוהג". כמו כן כינה דגן את ידויי האבנים: "נסיון לרצוח אזרחים במדינת ישראל לאור יום"

לפני כשלושה שבועות, נער בן 17 נפצע קשה ואביו בן ה-60 נפצע באורח קל בכפר עזון לאחר שהותקפו בדקירות. השניים הובאו על ידי כוח רפואה של צה"ל לצוותי מד"א סמוך למעבר אליהו. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפלו ראשוני ופינו אותם לבית החולים מאיר שבכפר סבא. התקיפה התרחשה לאחר שהשניים הגיעו לקבל טיפול שיניים בכפר, שם גילו פלסטינים קיצוניים גילו כי הם יהודים, התנפלו עליהם ודקרו אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully