וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחקיר זריקת האבן על קצין צה"ל: אביו אחז בהגה, הפלסטינים סייעו

21.9.2019 / 13:10

הקצין בן ה-23 שנפגע באורח בינוני הוכנס לניתוח ממושך בעקבות השברים בפניו לאחר שנפגע ליד הכפר עזון. בצה"ל ממשיכים בסריקות אחר החשודים. אמבולנס של הסהר האדום היה הראשון לסייע לקצין ולאביו לאחר הפגיעה

שמשת רכב שנופצה בזריקת אבנים בעזון שבשומרון, קצין צה"ל שלא היה בתפקיד נפצע בינוני. 19 בספטמבר 2019. הצלה ללא גבולות יו"ש, מערכת וואלה!
שמשת כלי הרכב שבו נהג הקצין/מערכת וואלה!, הצלה ללא גבולות יו"ש

קצין צה"ל בן 23 נפצע אתמול (שישי) באורח בינוני מיידוי אבנים בכביש 55, בין עזון למעלה שומרון הועבר לניתוח ממושך בשל שברים בפניו. מתחקיר ראשוני עולה כי לאחר שהאבן פגעה בפני הקצין שנהג ברכב, הצליח אביו להשתלט על ההגה ולעצור את הרכב בצד הדרך. ראשון לסייע להם היה אמבולנס של הסהר האדום.

כוחות גדולים של צה"ל הגיעו אל השטח ופתחו בסריקות על מנת לאתר את מיידי האבנים
הקצין, שהיה בחופשה נסע ברכב עם אביו. בשלב מסוים יודו אבנים לעבר הכביש והקצין נפגע. צוות מד"א שהוזעק למקום את הקצין לבית החולים בילנסון שבפתח תקווה. בשבוע החולף היו שלושה מקרים ברחבי יו"ש של אבנים שפגעו בכלי רכב.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון. ניסים לב,
"ישראל איבדה את ההרתעה". ראש המועצה האזורית שומרון דגן/ניסים לב

בעקבות האירוע ביקר ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן את התנהלות המדינה בשטחים. "לצערי מדינת ישראל איבדה את ההרתעה", אמר דגן והוסיף "פעם אחר פעם אנחנו רואים את המחבלים בפנים גלויות ללא מורא משליכים אבנים על אזרחים, משליכים בקת"בים, ועולם כמנהגו נוהג". כמו כן כינה דגן את ידויי האבנים: "נסיון לרצוח אזרחים במדינת ישראל לאור יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully