וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בנתיבות: בן 30 נדקר במהלך קטטה ומת מפצעיו בבית החולים

28.10.2019 / 1:58

צוותי משטרה ומד"א הוזעקו לדיווח על קטטה סמוך למרכז מסחרי בעיר, שבמהלכה נדקר ככל הנראה בן ה-30, בידי אדם אחר שהיה בגילופין. עד כה לא נעצר חשוד במעשה והמשטרה חוקרת את נסיבות המקרה. הוא הובהל לביה"ח תוך כדי טיפול מציל חיים, אך מותו נקבע לאחר כמה שעות

עריכה: ניר חן

גבר כבן 30 שנדקר הערב, ככל הנראה במהלך קטטה בנתיבות, מת הלילה (שני) בבית החולים סורוקה בבאר שבע. בן ה-30 נדקר אתמול לפנות ערב, סמוך למרכז מסחרי שבשדרות ירושלים בעיר. לפי שעה לא נעצרו חשודים במעשה, אך במשטרה חושדים שמדובר בקטטה בין שיכורים. עוד נמסר מהמשטרה כי חקירת המקרה הוטלה על ימ"ר נגב.

חובש רפואת חירום במד"א, יועד ענטבי, שהוזנק לזירת הדקירה סיפר כי "הפצוע שכב על המדרכה, סמוך למרכז המסחרי. הוא היה בהכרה מעורפלת, וסבל מפצע דקירה בגופו". הוא הוסיף: "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל עצירת דימומים, הרדמה והנשמה ופינינו אותו במהירות להמשך טיפול בבית החולים, כשמצבו קשה ולא יציב".

ניידת מד"א. מד"א
ככל הנראה קטטה בין שיכורים/מד"א

אתמול נורה למוות קאסם מסעוד גאווי, בן 37. הוא נורה סמוך לסניף הדואר בכפר קרע. צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו אותו במצב אנוש לבית החולים הלל יפה, תוך שהם מבצעים בו פעולות החייאה, אך מותו נקבע בבית החולים. המשטרה פתחה בסריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. נסיבות האירוע והרקע בבדיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully