וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג שאיבד את משפחתו בתאונה בכביש 6 נחקר: "נכנסו לי אדים לעיניים"

23.10.2019 / 21:51

סרגיי צ'בוטרב, נהג הרכב שאיבד בתאונה הקטלנית את בתו החורגת, בת זוגו ואת תינוקם המשותף שהיה בבטנה, נחקר במשטרה. לטענתו, מה שגרם לו לאבד שליטה על הרכב ולהתנגש במעקה הבטיחות היו אדי מזגן הרכב, שנכנסו לעינו וגרמו לו למצמץ. עורכי דינו: "נמסור תגובתנו בביהמ"ש"

עריכה: עמית שמחה

סרגיי צ'בוטרב, נהג הרכב שאיבד בתאונה בכביש 6 את בת זוגו אירנה, בתו החורגת ענת ותינוקם המשותף שהיה בבטנה, נחקר היום (רביעי) במשטרת כפר סבא. צ'בוטרב זומן לחקירה מאחר ועל פי החשד איבד שליטה על הרכב בו נסעה משפחתו, התנגש במעקה הבטיחות ואז ברכב מסחרי אחר - ובכך הביא למותם של שלושת בני משפחתו ולפציעתם קל של חמישה מנוסעי הרכב המסחרי.

בחקירתו טען צ'בוטרב כי עד לרגע התאונה, הנסיעה הייתה שגרתית לחלוטין. עם זאת, ברגע שהדליק את המזגן, אדים התפשטו ברכב ונכנסו לו לעיניים. הוא אמר כי מצמץ לרגע באופן בלתי רצוני, ואז אבדה לפתע השליטה על הרכב. חבריו של צ'בוטרב סיפרו עליו כי מדובר בנהג שכבעל עסק עצמאי לקרמיקה נוהג כ-300 קילומטרים ביום, כ-50-60 אלף קילומטרים בשנה - בעניני לקוחות וספקים, ללא תאונות. חקירתו נמשכה כשלוש שעות, בסיומה נשלל רישיונו ל-90 יום, כמקובל בתאונות קטלניות, והוא שוחרר ללא תנאים.

בתאונה נהרגו במקום בת זוגו בשמונה השנים האחרונות, אירנה דודינסקי ובתה, ענת רוזנברג בת ה-13, ואילו התינוק שנשאה ברחמה יולד בבית החולים אך לא שרד, ולמחרת התאונה נאלצו רופאים לקבוע את מותו. הלווית השלושה תתקיים מחר בצהריים בבית העלמין בתל רגב.

סרגיי צ'בוטרב שאיבד את משפחתו בתאונה בכביש 6 נחקר במשטרה. צילום מסך
"מקרה מצער של אירוע תאונה לא שגרתית". סרגיי צ'בוטרב/צילום מסך

אתמול, בדירת בני הזוג בקרית ים לשם הגיעה המשפחה הקרובה מהארץ ומבלרוס. "בילינו חג יחד, רצינו להיות ביחד כמו כולם כי אנחנו לא כל כך הרבה ביחד. כי אני עובד וגם אשתי. נסענו לגן החיות בירושלים. זה קרה בדרך חזרה". הוא אמר כי מהתאונה עצמה לא זכר שום דבר.

עו"ד רענן שמואלי ועו"ד אילנה בן חיים, המייצגים את צ'בוטרב, אמרו כי "מדובר במקרה מצער של אירוע תאונה לא שגרתית, אשר גבתה חיים שלמים של משפחה נורמטיבית". הם אמרו כי צ'בוטרב "מסר את גרסתו למשטרת ישראל כנדרש כמו כל אזרח שומר חוק", וכי "משרדנו ידאג לצלם את מלוא חומר החקירה הנדרש ואת תגובתו ימסור בבית המשפט הנכבד".

במהלך התאונה שאירעה ביום שבת האחרון, סמוך למחלף בן שמן, מכוניתם של סרגיי ואירנה התנגשה במעקה הבטיחות, ואז נהדפה והתנגשה בשנית - הפעם ברכב מסחרי שנסע בסמוך. ברכב המסחרי שהו אם, שני בנותיה והסבא והסבתא מנצרת עילית, והם נפצעו פציעות קלות בלבד ופונו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

עוד בוואלה!

גנץ קיבל את המנדט מריבלין: "אעשה כל מאמץ להקים ממשלת פיוס לאומי"

לכתבה המלאה
אירנה דודינסקי, ההרוגה מתאונת הדרכים בכביש 6 ביום שבת ה19 באוקטובר 2019. באדיבות המשפחה
אירנה דודינסקי עם ביתה ענת, שנהרגו בתאונת הדרכים בכביש 6, לצד סרגיי צ'בוטרב/באדיבות המשפחה
תאונת דרכים קשה בכביש 6 סמוך לבן שמן - 19 אוקטובר 2019. מד"א
זירת התאונה בכביש 6, שבת האחרונה/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully