וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברים של ענת בת ה-13 הגיעו לביה"ס בבגדים שחורים: "ילדה שהייתה טובה בהכל"

20.10.2019 / 10:28

חטיבת הביניים בה למדה הנערה שנהרגה בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 6 נפתחה הבוקר למרות חופשת הסוכות. "ילדה שכולה לב, תמיד מאירה את הסביבה שלה", סיפרו עליה. מצבו של התינוק שהיה ברחמה של אמה, אירנה דובינסקי שנהרגה אף היא בתאונה, עדיין מוגדר אנוש

ללא

חטיבת הביניים רודמן בקריית ים, בה למדה הנערה ענת רוזנברג בת ה-13 שנהרגה אתמול בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 6, ליד מחלף בן שמן, נפתחה הבוקר (ראשון) למרות חופשת הסוכות כדי לסייע לתלמידים להתמודד עם האבל. בתאונה נהרגה גם אמה, אירנה דובינסקי, ונפצעו האחות הקטנה אליסה ובן זוגה של האם, סרגיי צ'בוטרב. דובינסקי הייתה בהיריון, והרופאים נלחמים עדיין על חייו של התינוק שיולד לאחר התאונה.

אגף החינוך של עיריית קריית ים, בתיאום עם משרד החינוך במחוז חיפה, מפעיל פסיכולוגים שייפגשו עם חבריה של ענת לספסל הלימודים. השמועה על התאונה עברה אתמול בין חבריה של ענת, והבוקר הגיעו חבריה לכתה בחטיבת הביניים רודמן בקריית ים כשהם לבושי שחורים. חברותיה ויקה ומריה סיפרו בבכי ליד שער בית הספר כי היא "הייתה חברה מאד טובה ובכלל ילדה מאד טובה. תמיד דאגה לאחותה אליסה, הייתה זו שתמיד אוספת אותה מהגן ובית ספר". לדבריהן, "הכי היא אהבה לרקוד בלט".

החברות ליאל וקייט, שהגיעו לטקס מספרות על ילדה קטנטונת, תלמידה טובה בהקבצה א'. "היא הייתה טובה בהכל, גם בלימודים, גם בריקוד. היא רצתה להצטרף לתנועת נוער אבל עוד לא הספיקה", סיפרו.

חברותיה של ענת רוזנברג שנהרגה בתאונה בכביש 6 בחטיבת הביניים רודמן בקריית ים. יואב איתיאל, אתר רשמי
החברים הגיעו לחטיבת הביניים לבושי שחורים/אתר רשמי, יואב איתיאל

"ילדה מקסימה, שכולה חיוך, שכולה לב", אמר עליה שירי בנימין, יועצת בית הספר, "תמיד הייתה נכנסת לבית הספר ומאירה את הסביבה שלה. הייתה ילדה חברותית, שהשתתפה בחוגים, הייתה רקדנית. ילדה פשוט מקסימה, נעימה, עדינה, שקטה. כל כולה היה רק נתינה ושמחה. כמה שהייתה שקטה היא הייתה מורגשת. תמיד היו סביבה בנות, חברות טובות שליוו אותה כבר מבית הספר היסודי. המורים מאוד אהבו אותה".

"אתמול בלילה קריית ים קיבלה את הבשורה המרה של התאונה הטראגית שלקחה מאיתנו את אירנה ואת ענת", אמר ראש העיר קריית ים, דוד אבן צור, שהגיע לבית הספר אף הוא לבוש שחורים, "אנחנו פשוט מסרבים להאמין, זה קשה מאוד". אבן צור ביקש לאחל רפואה שלמה לבני המשפחה שעודם פצועים, וקרא לעם ישראל ומדינת ישראל "להכיר בכך שהתאונות האלה זה המלחמה הכי קשה שלנו". אחותה של ענת, אליסה בת השבע, לומדת בבית הספר היסודי "אורים" בעיר.

במהלך התאונה, המכונית שבה נסעו אירנה, ענת ובן זוגה סרגיי התנגשה ברכב מסחרי. מחקירה ראשונית עולה כי מסיבה שאינה ברורה פגעה המכונית במעקה הבטיחות, איבדה שליטה והתנגשה ברכב המסחרי, שבו היו אם, שתי ילדותיה, סב וסבתא מנצרת עילית. בני המשפחה שברכב המסחרי נפצעו אף הם. הפצועים משני הרכבים קיבלו טיפול רפואי בזירה ופונו לבתי החולים שיבא שבתל השומר ובילינסון שבפתח תקווה. סרגיי יצא מוקדם יותר מבית החולים בילינסון כדי להיפרד מבתה של בת זוגו, שנהרגה.

עוד בוואלה!

"סיכויי ההישרדות לא גבוהים": הרופאים נלחמים על חיי התינוק שיולד אחרי התאונה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רצתה להצטרף לתנועת נוער אבל עוד לא הספיקה". ענת רוזנברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירה גוזלן, השכנה מבניין הדירות ברחוב שזר בקריית ים, תיארה את אירנה ומשפחתה כ"שכנים טובים. היא גרה כאן כשלוש שנים. יפה ומטופחת. הילדות מחונכות מאוד". אולגה, סבתה של ענת ואמו של האב אלכסנדר רוזנברג מאילת, מתגוררת לא רחוק משם באותה העיר, ואמה של אירנה מתגוררת ברוסיה. ראש העיר דוד אבן צור ביקש להביע את תנחומיו והבטיח לבני המשפחה כי העירייה תתגייס לעזרתה ככל יכולתה.

אולגה רוזנברג, סבתה של ענת, הגיעה לבניין בו מתגוררת המשפחה ופרצה בבכי. "ענת הייתה ילדה טובה", אמרה הסבתא. "הבן שלי שגר באילת בדרכו לקריית ים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פינת הזיכרון שהוקמה בבית הספר לזכרה של ענת. קריית ים, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך
העמדה לזכרה של ענת רוזנברג בת ה-13 שנהרגה אתמול בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 6 בבית הספר בו למדה. 20 באוקטובר 2019.. אתר רשמי
פינת הזיכרון שהוקמה בבית הספר לזכרה של ענת בבית ספרה בקריית ים, הבוקר/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully