וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשפחת הרוגי התאונה מתקשים לעכל: "לא מבינים איך דבר כזה יכול לקרות"

22.10.2019 / 12:45

קרוביהם של אירנה, ענת בת ה-13 והתינוק שיולד ומת בבית החולים מנסים להבין מה גרם לתאונה, בעוד שבן הזוג של האם שישב מאחורי ההגה נהג שלא נקלע לתאונות. "נסענו חזרה מגן החיות בירושלים, מהתאונה אני לא זוכר שום דבר", שחזר צ'בוטרב. הלווייתם תתקיים ביום חמישי

עריכה: עמית שמחה

בבית משפחת דודינסקי בקריית ים התכנסו היום (שלישי) קרובים וחברים שהתקשו לעכל את מותם של אירנה, בתה ענת בת ה-13 והתינוק שיולד בתאונה הקטלנית בכביש 6. "לא מבינים איך דבר כזה יכול לקרות", אמר מיכאל חבר המשפחה. הוא סיפר כי סרגיי צ'בוטרב, בן הזוג של האם, שנהג ברכב נוהג במסגרת עבודתו מאות קילומטרים מידי יום. "הוא נוהג כל יום 300 ק"מ, עושה 50-60 אלף ק"מ בשנה בלי אף תאונה", תיאר החבר.

תוך דמעות, צ'בוטרב שחזר את רגעי התאונה. "בילינו חג יחד, רצינו להיות ביחד כמו כולם כי אנחנו לא כל כך הרבה ביחד כי אני עובד וגם אשתי", תיאר. "נסענו לגן החיות בירושלים. זה קרה בדרך חזרה. מהתאונה אני לא זוכר שום דבר".

"אין כמו אירנה, הכי טובה בעולם", סיפר בן הזוג. "שמונה שנים היינו יחד, הכרנו בארץ. אני עצמאית, עבדתי בשביל המשפחה". ‏הלווייתם של אירנה-אירה דודינסקי, בתה ענת רוזנברג ובנה התינוק שנהרגו בתאונת הדרכים בכביש 6 תתקיים ביום חמישי בבית העלמין תל רגב בשעה 13:00.

אירנה דודינסקי וענת גולדברג שנהרגו בתאונה בכביש 6. יואב איתיאל
תמונותיהן של אירנה וענת בבית המשפחה בקריית ים/יואב איתיאל

בבית החולים שיבא בתל השומר נקבע הלילה מותו של התינוק. בתאונה נפצעו עוד שישה בני אדם, כולל האחות הקטנה אליסה ובן זוגה של האם, צ'בוטרוב. סבו וסבתו של התינוק הגיעו נחתו אתמול בארץ מרוסיה.

במהלך התאונה שאירעה ביום שבת האחרון, המכונית שבה נסעו בני המשפחה התנגשה ברכב מסחרי. מחקירה ראשונית עולה כי מסיבה שאינה ברורה פגעה המכונית במעקה הבטיחות, איבדה שליטה והתנגשה ברכב המסחרי, שבו היו אם, שתי ילדותיה, והסבא וסבתא מנצרת עילית. בני המשפחה שהיו ברכב המסחרי נפצעו אף הם. הפצועים משני הרכבים קיבלו טיפול רפואי בזירה ופונו לבתי החולים שיבא שבתל השומר ובילינסון שבפתח תקווה.

(עדכון ראשון 12:45)

עוד בוואלה!

הטרגדיה בכביש 6: הלך לעולמו התינוק שיולד לאחר התאונה

לכתבה המלאה
אירנה דודינסקי, ההרוגה מתאונת הדרכים בכביש 6 ביום שבת ה19 באוקטובר 2019. באדיבות המשפחה
"הכי טובה בעולם". אירנה דודינסקי/באדיבות המשפחה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ענת רוזנברג/מערכת וואלה!, צילום מסך
אירנה דודינסקי, ההרוגה מתאונת הדרכים בכביש 6 ביום שבת ה19 באוקטובר 2019. באדיבות המשפחה
אליסה, סרגיי, אירנה, ענת ואלכס/באדיבות המשפחה
תאונת דרכים קשה בכביש 6 סמוך לבן שמן - 19 אוקטובר 2019. מד"א
זירת התאונה בכביש 6, יום שבת/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully