וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת הדרכים בכביש 6: החמרה נוספת במצבו של התינוק שיולד

21.10.2019 / 12:19

הפעוט שיולד לאחר תאונת הדרכים ליד מחלף בין שמן, בה נהרגו אמו אירנה ואחותו ענת, מוסיף להיות קשה מאוד. סבו וסבתו נחתו בארץ מרוסיה לסייע למשפחה. סגן מנהל ביה"ח שיבא: "הרופאים נלחמים על חייו עם סיכויים לא גבוהים להישרדות"

צילום: שלומי גבאי

בבית החולים שיבא בתל השומר חלה היום (שני) החמרה נוספת במצבו של התינוק שיולד לאחר התאונה הקטלנית במחלף בן שמן, בה נהרגו אמו אירנה דובינסקי כבת ה-30, ובתה ענת רוזנברג בת ה-13 מקריית ים. בתאונה נפצעו עוד שישה בני אדם, כולל האחות הקטנה אליסה ובן זוגה של האם, סרגיי צ'בוטרב. סבו וסבתו של התינוק הגיעו מרוסיה ונחתו מוקדם יותר בארץ. מועד הלווייתן של האם והאחות טרם נקבע.

סגן מנהל בית החולים שיבא בתל השומר, ד"ר יובל לוי, סיפר אתמול כי "המצב של התינוק עדיין אנוש, הרופאים נלחמים על חייו עם סיכויים לא גבוהים להישרדות". לדבריו, "הסיכוי הוא קטן מאוד. בכל זאת נלחמים על חייו, והוא מורדם ומונשם ביחידת פגים. הילדות במצב טוב ויציב, והן ישתחררו בימים הקרובים".

ד"ר לוי הסביר כי הטיפול בתינוק הוא "מאוד מורכב". "זה טיפול נשימתי, למערכת הדם ותמיכה נוירולוגית. במקרים האלה הפגיעה הנוירולוגית היא קשה מאוד. צריך לחכות ולראות".

במהלך התאונה, המכונית שבה נסעו אירנה, ענת ובן זוגה סרגיי התנגשה ברכב מסחרי. מחקירה ראשונית עולה כי מסיבה שאינה ברורה פגעה המכונית במעקה הבטיחות, איבדה שליטה והתנגשה ברכב המסחרי, שבו היו אם, שתי ילדותיה, והסבא וסבתא מנצרת עילית. בני המשפחה שהיו ברכב המסחרי נפצעו אף הם. הפצועים משני הרכבים קיבלו טיפול רפואי בזירה ופונו לבתי החולים שיבא שבתל השומר ובילינסון שבפתח תקווה.

תאונת דרכים קשה בכביש 6 סמוך לבן שמן - 19 אוקטובר 2019. מד"א
זירת תאונת הדרכים הקשה בכביש 6 סמוך לבן שמן/מד"א

אגף החינוך של עיריית קריית ים, בתיאום עם משרד החינוך במחוז חיפה, מפעיל פסיכולוגים שייפגשו עם חבריה של ענת לספסל הלימודים. אתמול בבוקר הגיעו חבריה לחטיבת הביניים רודמן בקריית ים, בה למדה, כשהם לבושי שחורים.חברותיה ויקה ומריה סיפרו בבכי ליד שער בית הספר כי היא "הייתה חברה מאוד טובה ובכלל ילדה מאוד טובה. תמיד דאגה לאחותה אליסה, הייתה זו שתמיד אוספת אותה מהגן ובית ספר". לדבריהן, "הכי היא אהבה לרקוד בלט".

עוד בוואלה!

חשד להזנחה: תינוקת בת עשרה חודשים במצב אנוש; הוריה נעצרו

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חברה מאוד טובה וילדה מאוד טובה". ענת רוזנברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully