וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרגדיה בכביש 6: הלך לעולמו התינוק שיולד לאחר התאונה

22.10.2019 / 7:09

שלושה ימים לאחר תאונת הדרכים הקטלנית סמוך לבן שמן, בה נהרגו אמו אירנה ואחותו ענת, הרופאים קבעו את מותו של התינוק. בתאונה נפצעו שישה בני אדם, בהם האחות הקטנה אליסה ובן זוגה של האם סרגיי

צילום: שלומי גבאי

בבית החולים שיבא בתל השומר נקבע הלילה (שלישי) מותו של התינוק שיולד לאחר התאונה הקטלנית בכביש 6, סמוך למחלף בן שמן. בתאונה נהרגו גם אמו, אירנה דובינסקי בשנות ה-30 לחייה ואחותו ענת גולדברג בת ה-13 מקריית ים. בתאונה נפצעו עוד שישה בני אדם, כולל האחות הקטנה אליסה ובן זוגה של האם, סרגיי צ'בוטרב. סבו וסבתו של התינוק הגיעו נחתו אתמול בארץ מרוסיה.

במהלך התאונה, המכונית שבה נסעו בני המשפחה התנגשה ברכב מסחרי. מחקירה ראשונית עולה כי מסיבה שאינה ברורה פגעה המכונית במעקה הבטיחות, איבדה שליטה והתנגשה ברכב המסחרי, שבו היו אם, שתי ילדותיה, והסבא וסבתא מנצרת עילית. בני המשפחה שהיו ברכב המסחרי נפצעו אף הם. הפצועים משני הרכבים קיבלו טיפול רפואי בזירה ופונו לבתי החולים שיבא שבתל השומר ובילינסון שבפתח תקווה.

תאונת דרכים קשה בכביש 6 סמוך לבן שמן - 19 אוקטובר 2019. מד"א
זירת התאונה הקטלנית במחלף בן שמן, יום שבת/מד"א

למרות חופשת הסוכות, חטיבת הביניים רודמן בקריית ים, בה למדה ענת, נפתחה כדי לסייע לתלמידים להתמודד עם האבל. השמועה על התאונה עברה בין חבריה של הנערה, שהגיעו לבית הספר כשהם לבושי שחורים. חברותיה ויקה ומריה סיפרו בבכי ליד שער בית הספר כי היא "הייתה חברה מאוד טובה ובכלל ילדה מאוד טובה. תמיד דאגה לאחותה אליסה, הייתה זו שתמיד אוספת אותה מהגן ובית ספר". לדבריהן, "הכי היא אהבה לרקוד בלט".

החברות ליאל וקייט, שהגיעו לטקס מספרות על ילדה קטנטונת, תלמידה טובה בהקבצה א'. "היא הייתה טובה בהכול, גם בלימודים, גם בריקוד. היא רצתה להצטרף לתנועת נוער אבל עוד לא הספיקה", סיפרו.

עוד בוואלה!

השעון מתקתק מחדש: החזרת המנדט אינה מסמנת עדיין את היציאה מבלפור

לכתבה המלאה
אירנה דודינסקי, שנהרגה בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 6 יחד עם בתה ענת רוזנברג. 22 באוקטובר 2019. אתר רשמי
אימו של התינוק, אירנה דודינסקי, שנהרגה בתאונה הקטלנית בכביש 6/אתר רשמי

שירה גוזלן, השכנה מבניין הדירות ברחוב שזר בקריית ים, תיארה את אירנה ומשפחתה כ"שכנים טובים. היא גרה כאן כשלוש שנים. יפה ומטופחת. הילדות מחונכות מאוד". אולגה, סבתה של ענת ואמו של האב אלכסנדר רוזנברג מאילת, מתגוררת לא רחוק משם באותה העיר, ואמה של אירנה מתגוררת ברוסיה. ראש העיר דוד אבן צור ביקש להביע את תנחומיו והבטיח לבני המשפחה כי העירייה תתגייס לעזרתה ככל יכולתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תמיד דאגה לאחותה". ענת רוזנברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully