וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הנסיך וויליאם מודאג מ"המצב השברירי" של הארי ומייגן

23.10.2019 / 18:35

לאחר הראיונות שהעניקו הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל, בהם תקפו את התנהלות התקשורת במדינה ושיתפו בקרע בין שני האחים, מקור מתוך הארמון אמר לרשת כי "הנסיך וויליאם מודאג בנוגע לשלום הזוג". מטעמו של הנסיך וויליאם סירבו להגיב לידיעה

הנסיך הארי/צילום מסך

הנסיך הבריטי וויליאם מודאג בנוגע לאחיו הצעיר הארי ולאשתו, מייגן מרקל. זאת לאחר שהזוג התראיין ושיתף בקושי בניהול חייהם תחת אור הזרקורים - כך דיווחה היום (רביעי) רשת BBC. במקביל, מקור מתוך הארמון אמר לרשת כי "הזוג נראה במצב שברירי". מטעמו של הנסיך וויליאם סירבו להגיב לידיעה.

חברת התקשורת הגדולה בבריטניה ITV, שידרה בתחילת השבוע סרט דוקומנטרי שצולם במהלך הטיול האחרון של בני הזוג באפריקה. בסרט אמר הארי כי "לא מוכן להשתתף במשחק של כלי התקשורת", שלטענתו אחראיים למות אמו דיאנה וחשפו קרע שהתפתח בינו לבין אחיו הבוגר.

הנסיך הארי, נכדה של המלכה אליזבת', סיפר לא פעם בחודשים האחרונים על רגשותיו בהקשר זה. במקביל לכך גינה את התנהגות ה"צהובונים" במדינה ואף פתח בהליכים משפטיים נגד כמה גופי תקשורת, בהם אחד הצהובונים הגדולים במדינה. הארי אמר שהיחס לאשתו מהווה תזכורת ליחס התקשורת עם אמו ושהדבר עדיין צורב לו.

הזוג המלכותי הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל בלונדון. 15 באוקטובר 2019. רויטרס
"במצב רגיש". הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל. לונדון/רויטרס

אמם של השניים, הנסיכה דיאנה הייתה האישה המצולמת ביותר בעולם לאחר נישואיה עם יורש העצר, הנסיך צ'ארלס. היא מתה בשנת 1997 בתאונת דרכים, לאחר שצלמי פפראצי רדפו אחריה ברחובות פריז.

בסרט ששודר השבוע סיפרה מרקל, שחקנית אמריקנית לשעבר, כי השנה האחרונה הייתה קשה עבורה ושמקורביה הזהירו אותה לא להינשא לנסיך בשל התנהלות התקשורת בבריטניה. "לעולם לא חשבתי שזה יהיה קל, אך חשבתי שלפחות זה יהיה הוגן", אמרה. "כשאנשים אומרים דברים שקריים בידיעה שמדובר בשקר, ובכל זאת בוחרים לפרסם אותם, אני לא חושבת שמישהו יכול להגיד שזה בסדר. זה מעבר לבדיקת רקע סתמית".

עוד בוואלה!

רצח תאיר ראדה: רומן זדורוב הגיש בקשה למשפט חוזר; "א"ק היא הרוצחת"

לכתבה המלאה
הנסיך וויליאם והדוכסית קייט מרוצים מכובעים אותנטיים שחבשו בביקורם בפקיסטאן. רויטרס
דואג לאחיו. וויליאם והדוכסית קייט בביקורם בפקיסטאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully