וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד לרצח בקריות: מעצר בן זוגה של מריה טל הוארך בשישה ימים

מעצרו של מקסים הוארך בפעם השלישית כשחוקרי המשטרה טענו כי למרות שסברו תחילה שמדובר בהתאבדות, גבר החשד כי רצח את אשתו בדירתם בקריית ביאליק. החשוד היה עצור בעבר בשל חשד לעבירות אלימות כלפי מריה ואביה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: עמית שמחה ותומר לוי

בית משפט השלום בקריות האריך היום (שלישי) בשישה ימים את מעצרו של מקסים טל, החשוד ברצח אשתו מריה בדירתם בקריית ביאליק. זאת על אף שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים. במשטרה סברו תחילה כי מדובר בהתאבדות, אך לדברי החוקרים החשד לרצח גובר "בשל ממצאים שונים בזירה ובעדויות נוספות, שלא ניתן להרחיב עליהם". מנגד, ילנה, אמו של החשוד טענה כי מריה הייתה אלימה כלפיו והציגה תמונות בהן שריטות נראות על גופו.

טל נמצאה בדירתה ביום שישי לפני כשבועיים ללא רוח חיים, כשהחשוד ברצח הוא בעלה, שהיה עצור בעבר בשל חשד לעבירות אלימות כלפיה וכלפי אביה. במהלך היום הביאו החוקרים את מקסים שוב לדירה, והם עברו איתו שוב ושוב על גרסתו. הוא חזר עליה. לחוקרים יש גרסה אחרת להשתלשלות האירועים שבסופם נמצאה אשתו ללא רוח חיים מבוססת בדמה למרגלות גרם המדרגות בבית.

מריה טל, הנרצחת בדירה בקריית ביאליק. בעלה מקסים טל חשוד ברצח ונעצר בזירה.. -, אתר רשמי
החשד לרצח גובר. מריה טל/אתר רשמי, -

"מערכת היחסים הייתה בסדר", סיפרה אמו של החשוד. "הוא מאוד אהב אותה ונתן לה הכול - בית, אבא, חום שאף פעם לא היה לה". האם הכחישה את מעורבותו של בנה וסיפרה על שיחת הטלפון שקיבלה מבנה ביום האירוע. "מקסים התקשר אליי ב-7:57, אני עוד ישנתי, וצעק לי בטלפון: 'מאשה התאבדה'. זה מה שהוא אמר לי שלוש פעמים רצוף. הוא היה בשוק. אמרתי לו להזמין משטרה ואמבולנס".

עוד בוואלה!

הזנחת התינוקת באשקלון: במשטרה חושדים שעברה מסכת התעללות

לכתבה המלאה
מקסים טל בעלה של מריה טל שלפי החשד רצח אותה, 22 באוקטובר 2019. שלומי גבאי
מעצרו הוארך. מקסים טל/שלומי גבאי
משפחתה של מריה טל שנרצחה על ידי בעלה לפי החשד, 22 באוקטובר 2019. שלומי גבאי
משפחתה של מריה מחוץ לבית המשפט, היום/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully