וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ על התקיפה ביצהר: התגובה הרפה של נתניהו אפשרה לתופעה להתעצם

21.10.2019 / 15:10

יו"ר העבודה-גשר תקף את מדיניות הממשלה וטען כי היא לא מתייחסת לתקריות מסוג זה כטרור. פרץ פנה ליו"ר ועדת החוץ והביטחון בבקשה לכנס את הוועדה ולזמן את נתניהו בעקבות התקיפה. "הגיע הזמן להקים ממשלה שתיאבק בכל סוג של טרור ביד קשה"

עורך:שאול אדם

יו"ר העבודה-גשר עמיר פרץ פנה היום (שני) ליו"ר ועדת החוץ והביטחון ח"כ גבי אשכנזי בבקשה לכנס בדחיפות את הוועדה ולזמן גם את ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו, בעקבות תקיפת החיילים ביצהר. פרץ גינה את התקרית והדגיש כי יש להילחם בה ביד קשה. "יש להתייחס לאירועים אלה שהינם חוזרים ונשנים כטרור במלוא מובן המילה וככאלה - לטפל בהם בהתאם ולגדוע אותם באיבם ללא פשרות", אמר.

לדברי פרץ, "לא מדובר במקרה בודד, אלא בריטואל חוזר ונשנה בה קבוצה אלימה ובלתי נשלטת מפעילה טרור נגד חיילינו. התגובה הרפה של ממשלת הימין בראשות בנימין נתניהו מאפשרת לתופעות כאלה להתעצם. הגיע הזמן להקים ממשלה שתיאבק בטרור, כל סוג של טרור, ביד קשה".

עקב התקרית, פעילי המפלגה יקיימו הערב מפגן תמיכה לחיזוק חיילי צה"ל ונגד הטרור היהודי מול בסיס הקריה בתל אביב.

עמיר פרץ, העבודה גשר. ראובן קסטרו
"לא מדובר במקרה בודד". פרץ/ראובן קסטרו

במסגרת התקרית, כ-30 מתנחלים השליכו אתמול בלילה אבנים לעבר חיילי צה"ל וניקבו את גלגלי הרכב בו נסעו. כתוצאה מכך, נפצע לוחם צה"ל באורח קל וקיבל טיפול רפואי במקום. הכוח השתמש באמצעים לפיזור הפגנות ואף ירה באוויר על מנת לפזר את ההתקהלות. עד כה המשטרה לא עצרה חשודים במעורבות בתקרית.

נתניהו גינה את יידוי האבנים והבהיר כי הוא "לא תהיה שום סובלנות כלפי פורעי החוק שירימו ידם על חיילינו". ראש הממשלה אמר כי הוא "מגנה בתוקף כל תקיפה של חיילי צה"ל" והוסיף כי הוא "מבקש לחזק את לוחמי ומפקדי צה"ל שעושים לילות כימים כדי להגן על ביטחונם של כל אזרחי ישראל, ללא יוצא מן הכלל".

עוד בוואלה!

חשד להזנחה: תינוקת בת עשרה חודשים במצב אנוש; הוריה נעצרו

לכתבה המלאה
מכתב ששלח יו"ר העבודה גשר עמיר פרץ ליו"ר ועדת חוץ וביטחון גבי אשכנזי לאחר תקיפת חיילי צה"ל ביצהר, 21 באוקטובר 2019. אתר רשמי
מכתב ששלח יו"ר העבודה גשר עמיר פרץ ליו"ר ועדת חוץ וביטחון גבי אשכנזי לאחר תקיפת חיילי צה"ל ביצהר, 21 באוקטובר 2019/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully