וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניו יורק לסידני ב-19 שעות: הטיסה הארוכה ביותר בעולם הסתיימה בהצלחה

21.10.2019 / 12:30

טיסת הניסוי של חברת התעופה האוסטרלית יצאה בשעות הבוקר מניו יורק ונחתה לפנות ערב בשדה התעופה בסידני. הטיסה היא חלק מפרויקט שנועד להפעיל טיסות מסחריות סדירות ללא הפסקה מערי החוף המזרחי של אוסטרליה ללונדון וניו יורק החל משנת 2022

מטוסים של חברת התעופה האוסטרלית קאנטס, 21 באוקטובר 2019. רויטרס
מניו יורק או לונדון ישירות לאוסטרליה/רויטרס

חברת התעופה האוסטרלית קנטאס השלימה אתמול (ראשון) בהצלחה את טיסת הנוסעים המסחרית הארוכה ביותר ללא עצירת ביניים. מדובר בטיסה מניו יורק לסידני, שבחברה ביצעו על מנת לבחון את ההשפעה של הטיסה הארוכה על הנוסעים ואנשי הצוות. הבדיקות כללו בין היתר ניטור גלי המוח של הטייס ובדיקה של רמות המלטונין והערנות אצל הנוסעים.

הטיסה של מטוס הדרימליינר 787 של חברת בואינג יצאה מניו יורק כשעליה 49 נוסעים, ונחתה בניו יורק לאחר 19 שעות ו-16 דקות. "בסך הכול, אנחנו מאוד מרוצים מאיך שהטיסה עברה וזה נהדר לקבל כמה מהנתונים הדרושים לנו כדי להעריך את הפיכת הטיסות האולטרה-ארוכות לשירות רגיל", אמר שון גולדינג, שהדריך את ארבעת הטייסים.

הטיסה הארוכה היא חלק מ"פרויקט סאנרייז", שנועד להפעיל טיסות מסחריות סדירות ללא הפסקה מערי החוף המזרחי של אוסטרליה (סידני ומלבורן) ללונדון וניו יורק. שתי טיסות מחקר נוספות מתוכננות במסגרת הפרויקט - טיסה מלונדון לסידני תצא לדרך בחודש נובמבר וטיסה נוספת מניו יורק לסידני תיערך בחודש דצמבר. אם טיסות הניסוי יצליחו ותתקבל ההחלטה להוציא טיסות ארוכות בלי הפסקה - השירות צפוי להתחיל בשנת 2022 או 2023.

(עדכון ראשון: 20/10/19, 23:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully