וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה למניעת העתקות במבחן: קופסאות על ראשי תלמידים

מכללה קדם-אקדמית בהודו ניסתה "טכניקה ייחודית" לעצירת ההעתקות בבחינות. התלמידים נדרשו לפתור את הבחינות, כשעל ראשם מונחת קופסת קרטון, שפתוחה רק מלפנים. השיטה החדשה הפכה לבדיחה ברשת ומנהל המכללה התנצל על הניסיון

שיטה למניעת העתקות בהודו, הצבת קופסאות קרטון על ראשי התלמידים, 20 באוקטובר 2019. רשתות חברתיות, עיבוד תמונה
תלמידים במכללה פותרים את הבחינות עם קרטון לראשם/עיבוד תמונה, רשתות חברתיות

תמונות שצולמו במהלך בחינה בכימיה שנערכה במכללה קדם-אקדמית בהודו, הפכו לוויראליות הודות לשיטה ייחודית למניעת העתקות בבחינה. בשיטה המדוברת התלמידים נאלצים לפתור את הבחינה, כשעל ראשם מונחת קופסת קרטון.

התלמידים פותרים את הבחינה כשאחת הפאות של קופסת הקרטון, המונחת על ראשם, חתוכה. מה שמאפשר לתלמידים לראות את דף הבחינה במלואו - אך לא מאפשר להם להביט לצדדים או לאחור, ובאופן זה מונעת מהתלמידים להעתיק.

שיטה למניעת העתקות בהודו, הצבת קופסאות קרטון על ראשי התלמידים, 20 באוקטובר 2019. רשתות חברתיות, עיבוד תמונה
"לא הייתה שום כפייה מכל סוג שהוא". בחינות במכללה/עיבוד תמונה, רשתות חברתיות

"הטכניקה הייחודית", כפי שקרא לה מנהל המכללה גררה ביקורת רבה ואף נתפסה כבדיחה. מנהל המכללה התנצל בפני גורמים במחוז על האירוע. לדבריו, בית הספר יישם את האמצעי רק על "בסיס ניסיוני", וזאת לאחר ששמע על שימוש בשיטה הזו במקום אחר.

מנהל המכללה אף התעקש שהמהלך נעשה בהסכמת התלמידים. "לא הייתה שום כפייה מכל סוג שהוא", אמר. "אתה יכול לראות בתצלום שחלק מהתלמידים לא לבשו את זה, חלק מאלה שלבשו את הקופסה הסירו אותה אחרי רבע שעה בלבד, ואנחנו ביקשנו שיסירו אותו אחרי שעה", הסביר המנהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully