וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריסת הילד איתי מרגי בת"א ביום כיפור: החשוד שוחרר למעצר בית

20.10.2019 / 10:45

אמיר אבו לאבן, החשוד בדריסת בן השמונה, נשלח ל-20 ימי מעצר בית, בעוד המשטרה מבקשת לבסס כתב אישום חמור כנגדו. הוא חשוד בעבירות של הריגה, ייבוא וייצא סמים וסיכון חיי אדם

עריכה: ליר שפיגלר

אמיר אבו לאבן, החשוד בדריסת הילד איתי מרגי בתל אביב במהלך יום כיפור, שוחרר היום (ראשון) למעצר בית בן 20 יום - כך קבע בית משפט השלום בתל אביב. אתמול פורסם בוואלה! NEWS כי המשטרה מיצתה את פעולות החקירה והחליטה לבקש מעצר בית ארוך כדי שיהיה לה מספיק זמן לבסס כתב אישום חמור.

על פי החשד, אבו לאבן פגע עם רכבו במרגי בעת שזה רכב על אופניים בצומת הרחובות נמיר וז'בוטינסקי בעיר. במשטרה מייחסים לאבו לאבן, בן 20 מרמלה, עבירות של הריגה, ייבוא וייצוא אספקת סמים וסיכון חיי אדם, וחושדים כי הוא עסק בהפצת סמים כשעתיים לפני התאונה הקטלנית.

הילד שנדרס למוות בתל אביב, איתי מרגי. -, אתר רשמי
איתי מרגי בן השמונה, שנדרס למוות בתאונה/אתר רשמי, -

לוואלה! NEWS נודע ביום חמישי כי המשטרה מצאה שאבו לאבן לא נהג תחת השפעת סמים, למרות הטענה שבבדיקת השתן הראשונית שלו נמצאו שרידי סם. מאחר שבדיקת שתן איננה קבילה, נשלחה בנוסף אליה בדיקת דם, שמצאה כי לא היו סמים בדמו.

עו"ד ליאור שטלצר שמייצג את אבו לאבן מטעם הסניגוריה הציבורית אמר בדיון הקודם בהארכת מעצרו כי "אנו מביעים צער עמוק על אובדן החיים הטראגי. היום התברר שטענותיו של אמיר כי לא נהג תחת השפעת סמים נמצאו נכונות וכך גם כי לא חצה את הצומת באור אדום". שטלצר הוסיף כי "לאור ממצאים שעולים מהחקירה אנו סבורים כי מדובר לכל היותר בחשד לגרימת מוות ברשלנות. לצערנו הרב המשטרה מתמקדת בחשדות לסחר בסמים שאינן קשורים לתאונה ורק מהטעם הזה אינה מסיימת את החקירה".

עוד בוואלה!

"סיכויי ההישרדות לא גבוהים": הרופאים נלחמים על חיי התינוק שיולד אחרי התאונה

לכתבה המלאה
החשוד בדריסתו למוות של הילד איתי מרגי ביום כיפור בתל אביב. 13 באוקטובר 2019. לירן לוי, באדיבות המצולמים
אבו לאבן בבית המשפט השלום, לפני כשבוע/באדיבות המצולמים, לירן לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully