וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון חיסול בנשר: עבריין נפצע קשה בפיצוץ מכונית

17.10.2019 / 17:34

כוחות משטרה שהגיעו לזירת הפיצוץ פתחו בחקירה, והחשד העיקרי הוא שמדובר בניסיון חיסול. הפצוע הוא עבריין המזוהה עם ארגון פשיעה מוכר באזור. הפיצוץ אירע סמוך למתחם של בתי ספר וגנים ברחוב הדוכיפת בעיר

צילום: מד"א, עריכה: ליר שפיגלר

גבר בן 30 נפצע קשה הערב (חמישי) בפיצוץ שאירע בנשר. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים רמב"ם שבחיפה. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה פלילי וכוחות משטרה גדולים שהגיעו לזירת הפיצוץ פתחו בחקירה ובאיסוף ממצאים. הפיצוץ אירע סמוך לגן משחקים ומתחם של בתי ספר וגנים ברחוב הדוכיפת בעיר.

חובש רפואת חירום במד"א ניר אלטבה, שטיפל בפצוע בזירת הפיצוץ, סיפר כי "ראינו את את הרכב עם סימני פיצוץ בחלקו הקדמי, כשבמרחק כמה מטרים משם שכב הפצוע כשהוא סובל מפציעה קשה מאוד בגפיים". החובש הוסיף כי "מיד התחלנו בטיפול הרפואי שכלל הנחת חסם עורקים ועצירת דימומים, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים".

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר ככל הנראה בעבריין המזוהה עם ארגון פשיעה מוכר ומתגורר באזור. לפי המשטרה, הוא היה אמור להיות במעצר בית בעת הפיצוץ. במשטרה בודקים אם הוא שהה מחוץ לבית משום שקיבל תנאים מיוחדים המאפשרים זאת, כחלק מהתנאים המגבילים שהציב לו בית המשפט.

זירת הפיצוץ בנשר 17 באוקטובר 2019. איחוד הצלה
הרכב שנפגע בפיצוץ בנשר, הערב/איחוד הצלה
זירת הפיצוץ בנשר 17 באוקטובר 2019. דוברות משטרת ישראל
הרכב שנפגע בפיצוץ בנשר, הערב/דוברות משטרת ישראל

ראש עיריית נשר רועי לוי אמר לוואלה! NEWS כי האירוע התרחש באחד מהמקומות ההומים ביותר בעיר, ליד גני ילדים ומשחקים. "נשר היתה ותהיה עיר בטוחה, למרות ניסיונות של גורמים פליליים לערער את תחושת הביטחון בערים שונות בארץ וגם בנשר כפי שארע היום", מסר. "אני שמח שהמשטרה גילתה נחישות וביצעה מעצרים באירועים בנשר, אך לא די בכך", הוסיף ראש העיר. הוא אף קרא לשר לביטחון פנים להגדיל באופן משמעותי את כוח האדם בתחנת זבולון ובנשר ולחזק את השיטור העירוני. "אני סמוך ובטוח שהמשטרה תמצה את החקירה ותגיע למבצעים של הפשע החמור שרק בדרך נס לא גבתה חיים של עוברי אורח, שכן האירוע התרחש באיזור הומה ושוקק חיים בעיר", הוסיף לוי.

לפני קצת יותר מאבעה חודשים נהרג נהג רכב בפיצוץ דומה שאירע ברחוב לוטם בנשר. צוותי כיבוי שהגיעו למקום הבחינו במכונית הבוערת וחילצו את הגבר שנלכד בתוכה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו אף הם לזירה, איתרו אותו מחוסר הכרה ללא סימני חיים וקבעו את מותו. כוחות משטרה רבים פתחו בסריקות סמוך לזירה וחוקרי זיהוי פלילי (מז"פ) החלו באיסוף ממצאים בשטח כחלק מחקירת הנסיבות.

מחקירת המשטרה עלה כי ההרוג הוא עבריין מוכר. כמו כן, לפני כמה שבועות עלה באש רכב אחר שהיה בבעלותו - אך הוא הצליח לחמוק ללא פגע. האירוע התרחש אז סמוך למקום מגוריו, כמה מאות מטרים מזירת החיסול הבוקר.



(עדכון ראשון 16:53)

עוד בוואלה!

נתניהו הציע לגנץ: סטטוס-קוו בנושא דת ומדינה וקידום חוק הגיוס

לכתבה המלאה
זירת הפיצוץ בנשר 17 באוקטובר 2019. אתר רשמי
זירת הפיצוץ בנשר, הערב/אתר רשמי
זירת הפיצוץ בנשר 17 באוקטובר 2019. אתר רשמי
הטיפול הרפואי בפצוע בזירת הפיצוץ בנשר, הערב/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully