וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבד הכרה בזמן שישן: תינוק בן ארבעה חודשים מת בפעוטון בת"א

חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה בתינוק בן 4 חודשים, תוך כדי פינויו לבית החולים איכילוב, אך נאלצו בסופו לקבוע את מותו. "סיפרו לנו שהוא נמצא במיטתו מחוסר הכרה בזמן שישן", אמרו החובשים. הגננת תזומן לחקירה

אמבולנס בחנייה. דוברות מד"א, אתר רשמי
בן 4 חודשים מת בפעוטון/אתר רשמי, דוברות מד"א

נקבע מותו של התינוק בן הארבעה חודשים שנמצא היום (חמישי) בפעוטון בתל אביב, כשהוא מחוסר הכרה ומצבו קריטי. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לתינוק ופינו אותו לבית החולים איכילוב בעיר תוך כדי פעולות החייאה, אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו.

חובש רפואת חירום במד"א דניאל חרס ופראמדיקית מד"א בר עזר סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו תינוק כבן ארבעה חודשים מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. סיפרו לנו שהוא נמצא במיטתו מחוסר הכרה בזמן שישן". הם הוסיפו כי "חובשת במוקד מד"א החלה לתדרך טלפונית את האנשים במקום בביצוע פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו בטיפול רפואי מתקדם וביצענו פעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות וטיפול תרופתי ופינינו את התינוק לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

המשטרה צפויה לזמן את הגננת בפעוטון לחקירה. לדברי שכנים מהבניין, המשפחה גרה במקום בשנה האחרונה ולא מוכרים להם מקרים חריגים שהתרחשו במקום עד כה. אחד השכנים סיפר כי הוא אפילו לא שמע על האירוע היום. לדברי השכנים, אחת השכנות שהיא רופאה הגיעה מיד לעזור ותוך כשבע דקות הגיע כוח מד"א לזירה. שכנה אחרת סיפרה כי הגננת בפעוטון היא "אישה מדהימה, למופת. הטיפול שלה מסור וכל ההורים חולים עליה".

שכנה אחרת מהבניין, שנכחה באזור בשעת האירוע סיפרה לוואלה! NEWS: "ישר שמענו צרחות תקראו אמבולנס. בדרך התקשרתי, אבל כבר היה מישהו בדרך". היא הוסיפה כי "היא ניסתה להחיות אותו. היא אמרה שהוא ישן על הבטן, באה לראות מה איתו, ואמרה שמשהו לא בסדר".

(עדכון ראשון: 15:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully