וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר שיצא לשתות בירה חשף: המשפחה שלי כלואה בחווה מבודדת

המשטרה בהולנד איתרה את המשפחה לאחר שהבן הבכור הצליח לברוח לפאב בעיירה הסמוכה, ולספר על כך לבעלי המקום. החשוד בכליאתם, ג'וזף ב', נעצר, זאת לאחר שסירב לשתף פעולה עם החיפושים בשטח החווה שלו. "מצאנו שישה אנשים החיים בחדר קטן"

חווה ברווינרוולד, הולנד, 15 באוקטובר 2019. רויטרס
הבן הבכור הזעיק עזרה לאחר שהצליח לברוח. החווה ברווינרוולד, הולנד/רויטרס

המשטרה בהולנד עצרה גבר בן 58 בחשד שכלא משפחה בחווה מבודדת - כך אמרו הרשויות במדינה. החשוד, שזוהה רק בתור ג'וזף ב', יופיע היום (חמישי) בפני בית המשפט. הוא נעצר ביום שלישי אחרי שסירב לשתף פעולה עם חיפושי המשטרה בחווה שלו במחוז דרנת'ה. השוטרים מצאו את המשפחה אחרי שהבן הבכור הזמין בירה בפאב בעיירה סמוכה וסיפר כי ברח מהמקום שבו הוחזק.

הבן, שזוהה בתור יאן, לא היה בחווה בזמן החיפושים, שבמהלכם נמצאו חמש אחיו המתבגרים וגבר נוסף, שלדבריהם הוא אביהם. המשטרה טרם גילתה את זהותו או את גילו. החשוד שנעצר שכר את הנכס, אולם לא ברור אם הוא קשור למשפחה. הוא חשוד ב"שלילה לא חוקית של חירות ובפגיעה בבריאותם של אחרים". במסגרת החקירה, המשטרה ערכה חיפושים בשני נכסים בעיירה זווארטסלויס, כ-16 ק"מ מדרום-מערב לחווה.

לפי בעלי הבר שאליו הגיע אחד הילדים, הוא חשף בפניו שהוא נמצא במנוסה וזקוק לעזרה. "התקשרנו למשטרה", סיפר כריס ווסטרביק לתחנת טלוויזיה מקומית. הוא אמר כי הנער הזמין חמש כוסות בירה ושתה אותן. "היה לו שיער ארוך, זקן מלוכלך, בגדים ישנים והוא נראה מבולבל. הוא אמר שהוא מעולם לא היה בבית הספר, ושהוא לא ביקר אצל הספר במשך תשע שנים".

חווה ברווינרוולד, הולנד, 15 באוקטובר 2019. רויטרס
"מעולם לא ראיתי דבר כזה". שטח החווה ברווינרוולד, הולנד/רויטרס

יאן, בן 25, הוא המבוגר ביותר בקרב ששת הילדים, שהצעיר בהם הוא בן 18. עוד התגלה כי הוא היה פעיל ברשתות החברתיות, בהן פרסם מוקדם יותר החודש תמונות בפייסבוק של העיירה בחשכה וכמה מאמרים על המאבק בשינויי האקלים.

"מצאנו שישה אנשים החיים בחדר קטן בבית שאותו אפשר היה לנעול, אבל לא היה מרתף", אמרו במשטרה. "לא ברור אם הם נמצאו שם מיוזמתם".

בדיווחים מקומיים תואר ג'וזף ב' כשיפוצניק. "מעולם לא ראיתי דבר כזה", אמר ראש העיירה רוג'ר דה גרוט. בעיירה חיים פחות מ-3,000 תושבים. אחד מהם סיפר כי הוא ראה רק אדם אחד בחווה, ללא ילדים, וכי לא היו בעלי חיים בשטח. הדוור המקומי אמר כי הוא מעולם לא שלח מכתב למקום. "זה די מוזר, עכשיו כשאני חושב על זה", אמר אלגימין דגבלד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully