וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפצצה" שהפיל טראמפ על ההורים השכולים: הנהגת שפגעה בבנכם - בחדר הסמוך

לאחר שאשת דיפלומט אמריקני הייתה מעורבת בתאונה קטלנית בבריטניה ושבה לארצות הברית מבלי לעמוד למשפט, הגיעו הוריו של ההרוג לפגישה עם הנשיא האמריקני בבית הלבן - שהציע להם במפתיע לפגוש בה. "הבהרנו היטב: נעשה זאת רק על אדמת בריטניה", מסרו ההורים

שארלוט צ'ארלס וטים דאן, הוריו של הארי דאן שמת בתאונת אופנוע בבריטניה לאחר שנפגע על ידי רכבה של אשת דיפלומט אמריקני, מתראיינים בניו יורק, 15 באוקטובר 2019. רויטרס
שארלוט צ'ארלס וטים דאן, הורי ההרוג, בניו יורק, השבוע/רויטרס

זוג הורים מבריטניה, ששכלו את בנם בתאונת אופנוע לאחר שאשת דיפלומט אמריקני פגעה בו לכאורה, הגיעו לפגישה בבית הלבן עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ - וגילו לתדהמתם שהנהגת נמצאת בחדר הסמוך ומבקשת לראותם, כך דווח ברשת NBC. לדבריהם, טראמפ הטיל "פצצה" במהלך פגישתם עמו, כשהציע להם להיפגש איתה.

אן סקולאס, שבעלה משרת כדיפלומט בבריטניה, הודתה כי נהגה בצד הלא-נכון של הכביש ליד בסיס אמריקני הממוקם באי כשפגעה בבנם בן ה-19 של השניים, הארי דאן. היא טוענת שהיא שיתפה פעולה עם המשטרה הבריטית, אך טסה חזרה לארצות הברית שלושה שבועות לאחר התאונה מבלי לעמוד לדין. הוריו של דאן דורשים כי סקולאס תתייצב למשפט בבריטניה, ועל כן הגיעו לביקור בארצות הברית בניסיון לקדם זאת.

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, במהלך מענה לשאלות כתבים בבית הלבן 10 באוקטובר 2019. רויטרס
"הפיל פצצה"/רויטרס

זוג ההורים הביע אכזבה מההצעה שקיבלו, לדבריהם, זמן לא רב לאחר שנכנסו לפגישה עם הנשיא האמריקני ואנשיו, שניסו לשכנע אותם להיפגש עם הנהגת. "הבהרנו היטב שכפי שאמרנו לכל אורך הדרך, נשמח לפגוש אותה - אבל זה חייב להיות בתנאים שלנו ועל אדמת הממלכה המאוחדת", הסבירה שארלוט צ'ארלס, אמו של ההרוג, שהבהירה כי מבחינתה פגישה כזו צריכה לכלול "מטפלים ומגשרים בחדר ולא רק אותה ואותנו".

בעלה, טים דאן, אמר כי גם הוא סבור כי פגישה שכזאת לא הייתה "הולכת טוב מדי". עם זאת, הוא אמר כי טראמפ נהג בהם באופן "מבין, אדיב ומכבד מאוד" והבטיח למצוא פיתרון למצב. לדברי בני הזוג, הנשיא האמריקני דחה בתחילה את האפשרות של חזרתה של סקולאס לבריטניה, אך בהמשך הפגישה הציע לנסות לפעול "מתוך זווית אחרת".

לדברי נציגיה של סקולאס, היא נותרה בזירת התאונה עד שאנשי המשטרה הבריטית אמרו לה שהיא יכולה ללכת ושיצרו איתה קשר בהמשך - אך לא עשו זאת. "הרשויות בארצות הברית סברו שיהיה לבני הזוג וילדיהם קשה להישאר בקהילה בנסיבות הטראגיות האלה", הסבירה דוברת מטעמה את חזרתה לאמריקה שבועות ספורים לאחר התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully