וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זחל פנימה וחולץ: פעוט נתקע במכונת בובות בחולון | צפו

14.10.2019 / 21:08

הפעוט, בן כשנתיים, ככל הנראה נכנס למכונה במסעדה בעיר דרך הפתח המיועד לבובות. במקום נוצרה התקהלות והוריו ניסו להרגיע אותו דרך הזכוכית. "האווירה הייתה של תקווה, שיוציאו אותו כמה שיותר מהר כדי שינשום אוויר", סיפר אחד מעוברי האורח שסייעו בחילוץ

עריכה: עמית שמחה

העוברים והשבים במסעדת נאפיס בחולון הבחינו בתקרית חריגה - פעוט כבן שנתיים שנתקע במכונת הבובות. בתיעוד מהמקום נראים ניסיונות החילוץ של הפעוט, שבכה בעודו כלוא בתוכה, בעת שאחד מהעובדים מנסה לחלץ אותו. יצחק ורון, שנכח באירוע וסייע בחילוץ, סיפר כי "מה שראיתי זו רק התקהלות. אחרי עשר דקות מתחילת האירוע התקרבתי וראיתי ילד כבן שנתיים וחצי תקוע במכונה".

הפעוט ככל הנראה נכנס למכונה דרך הפתח שדרכו הבובות נופלות. "הוא זחל פנימה ולא הייתה לו דרך לצאת", הוסיף ורון. "האווירה מסביב הייתה של תקווה שיוציאו אותו כמה שיותר מהר כדי שינשום אוויר. אני בסך הכול ייעצתי, זה המקצוע שלי, וזה שחילץ אותו התחיל לחתוך את המנעול. אמרתי לו שיחתוך חלק אחר".

לדברי ורון, בהמשך הגיעו אביו ואמו של הפעוט. "האבא בזמן החילוץ של הילד הרגיע אותו בזמן שהוא צעק, קרא לו ובכה. ברגע שהוא יצא החוצה, הוא הפסיק לבכות ונרגע".

פעוט נכלא במכונת בובות בחולון. אתר רשמי
מתוך התיעוד/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully