וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק: 4 הרוגים מירי במועדון פרטי; הרקע טרם התברר

כוחות משטרה וכיבוי אש הוזעקו לרובע ברוקלין לשכונת קראון הייטס בעקבות דיווחים על אירוע ירי. שלושה בני אדם שנפצעו פונו לבתי חולים מקומיים. הירי התרחש בשכונה הנחשבת למעוז חסידות חב"ד, אולם נסיבות הירי טרם התבררו

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

ארבעה בני אדם נהרגו ועוד שלושה נוספים נפצעו באירוע ירי ברובע ברוקלין שבניו יורק. על פי משטרת ניו יורק, הירי התרחש באולם אירועים פרטי בשכונת קראון הייטס, מקום מושבם של רבים מחסידות חב"ד. עם זאת, הרקע לאירוע טרם התברר.

שוטרים וכוחות כיבוי הוזעקו למקום לאחר שהתקבלו במוקד החירום דיווחים על ירי סמוך לשעה 07:00 בבוקר (שעון מקומי). שלושת הפצועים פונו לבתי חולים מקומיים לקבלת טיפול רפואי. בכלי התקשורת בארצות הברית לא פורסם מידע על מצבם, אולם צוין כי הם לא מצויים בסכנת חיים.

משטרת ניו יורק פתחה בחקירת נסיבות האירוע ובאיסוף ממצאים בזירה. דובר המשטרה, בריאן מאגולן אף ציין כי עד כה לא נתפסו חשודים בירי.

שוטרים בזירת הירי בו נהרגו ארבעה אנשים בברוקלין שבארצות הברית. 12 באוקטובר 2019.. AP
שוטרים בזירת הירי בברוקלין, היום/AP

מוקדם יותר השבוע נורו שני בני אדם למוות בעיר העלאה שבמזרח גרמניה. החשוד במעשה, סטפן בלייט בן ה-27, הודה אתמול במעשיו וטען כי פעל ממניעים ימנים-קיצוניים ואנטישמיים. הוא יצא ביום רביעי בצהריים לבצע פיגוע בבית כנסת במהלך תפילת יום כיפור, אך משלא הצליח לפרוץ את דלת בית הכנסת ירה למוות בשני עוברי אורח ברחוב ובדוכן קבבים סמוך. כתוצאה מהירי, נהרגו ג'אנה לנגה, מקומית בת 40 וקווין ס., עובד תחזוקה ומעצב בן 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully