וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכו, גררו וחטפו: אחים מפוריידיס נאשמים בתקיפת אחותם ובן זוגה

שני האחים לא היו מרוצים מהקשר של האחות ובן זוגה היהודי, ובלילה הגיעו לדירתם בפתח תקווה. השניים היכו את החבר, תקפו את אחותם וגררו אותה לרכב. אחיה נעצרו אחרי יומיים, אבל לאחר כתב האישום שוחררו, למרות ששוטר הזהיר בבית המשפט: לא רוצים למצוא אותה בחולות ראשון

עריכה: עמית שמחה

שני אחים מפוריידיס נאשמים בתקיפה אכזרית של אחותם ובן זוגה היהודי בדירתם בפתח תקווה. על פי כתב האישום, האחים אמיר בן ה-26 ומוחמד בן ה-37 לא היו שבעי רצון מהקשר של האחות, המתגוררת יחד עם בן הזוג מזה כשנה. בלילה שבין 9-10 בספטמבר, נכנסו האחים לבניין המגורים ברחוב ההגנה ונקשו על דלת דירת הזוג. החבר פתח להם את הדלת, וכשהתברר שהוא מדריך ג'ודו בעל חגורה שחורה אחד האחים התיז לפניו גז פלפל והשני היכה אותו בפניו.

בהמשך היכו האחים את בן הזוג בראשו בכיסא, שברו אותו על הראש שלו, ואח"כ שברו עוד כסא על הראש שלו, ובעוד שמוחמד הורה לו להישאר במקום גררו השניים את אחותם במדרגות ואל מחוץ לבניין, כשאמיר אוחז בצווארה ובועט בגבה. החבר ניסה לרדת אל חברתו, רדף אחריהם, אבל אז הם שוב ריססו אותו בגז פלפל ועזבו את המקום יחד עם אחותם. הכול מול מצלמות האבטחה של הבניין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האחים התיזו לפניו של בן הזוג גז פלפל והיכו אותו/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה איתרה את הצעירה בפוריידיס, ויומיים לאחר מכן עצרה את שני אחיה בחשד לחטיפתה. אולם המשטרה לא הצליחה לגבש כתב אישום בגין עבירה חמורה זו. במשטרה סבורים כי היא חוששת לחייה ולכן לא שיתפה פעולה עם החוקרים. רס"ב יניב הינדי תיאר את החשש במשטרה לשופטת אופיר כתבי-ריבלין: "אנו לא רוצים למצוא אותה בחולות ראשון". בדיון הבא מסרה המשטרה כי כיומיים אחרי מעצר האחים האחות ובן זוגה יצאו לחו"ל.

בסופו של דבר הצליחה המשטרה לגבש כתב אישום בגין התקיפה תוך הסגת הגבול, בפציעתו של החבר בנסיבות מחמירות וכן בהיזק לרכוש בדירה השכורה בפתח תקווה. במקביל, ביקש התובע, עו"ד חן עמרני, את הארכת מעצרם של האחים עד תום ההליכים המשפטיים כנגדם, אבל השופט ארז מלמד נעתר בסופו של דבר לעורכי הדין רותם כהן, רן אמסלם ואיתי פרץ המייצגים אותם. הוא שחרר אותם ל"מעצר אדם" לא שכיח, כך שהם אינם מרותקים למקום זה או אחר, אלא רק אמורים להיות בהשגחת מפקח מבין אלה שבחן ואישר.

עוד בוואלה!

הפיגוע בשילת: המחבל רץ לעבר הצומת, החיילים לא חתרו למגע

לכתבה המלאה
תיעוד בלעדי לוואלה!NEWS: זוג אחים, תושבי פוריידיס,
חטפו את אחותם מביתו של בן זוגה היהודי בפתח תקווה. אתר רשמי
במשטרה סבורים כי היא חוששת לחייה ולכן לא שיתפה פעולה עם החוקרים. האח אוחז באחותו/אתר רשמי

בנוסף לכך הורה השופט כי כל אחד מהאחים יפקיד 4,000 שקלים, וכל אחד מהם ומהגברים שיפקחו עליהם יחתום על ערבות בסך 10,000 שקלים. הוא גם אסר על כניסתם לפתח תקווה, להתקרב לאחותם מרחק של חצי קילומטר, או ליצור עמה או עם החבר שלה קשר. המשטרה ערערה לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד, אבל לאחר שעו"ד אבי שגב מטעם המשטרה שמע את דעתו של השופט חגי טרסי על הערר הזה, הודיעה המשטרה כי היא חוזרת בה, ובית המשפט מחק אותו.

"המשטרה בחרה להציג בפני בית המשפט תמונה אשר אינה תואמת את המציאות ואת אשר התרחש בפועל", אמר לוואלה! NEWS עו"ד כהן. "בית המשפט הנכבד קיבל את טענות ההגנה והחליט לשחרר את הנאשמים בתנאים מגבילים מופחתים ואף ללא מעצר בית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully