וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונותיו כילד ומתנה למוריו: החפצים של דביר שורק הוחזרו למשפחתו

אביו של דביר בן ה-19, שנרצח בפיגוע בגוש עציון, כתב בפייסבוק כי בני המשפחה קיבלו את הדברים שנשא עמו ברגעיו האחרונים - ארנק עם כרטיסים, תמונות שלו ושני ספרים, אחד מהם מוכתם בדם. "הנה נפרש דיוקנו של איש צעיר", כתב האב

בווידאו: חברי החוליה שרצחה את רב"ט דביר יהודה שורק/צילום: תאגיד כאן 11, עריכה: ליר שפיגלר

יואב שורק, אביו של דביר בן ה-19 שנרצח בפיגוע בגוש עציון באוגוסט האחרון, סיפר היום (שני) בפוסט בפייסבוק כי המשפחה קיבלה את חפציו של דביר, שהיו עמו בעת הפיגוע. בפוסט כתב כי "קיבלנו כעת, לאחר שהוגשו כתבי אישום כנגד הרוצחים, מידי קצין החקירות היקר אלעזר, את החפצים שהיו על דביר שלנו ברגעיו האחרונים. ביניהם הארנק, שהיו בו בעיקר כרטיסים - ושתי תמונות של עצמו, כילד, אותן החזיק ב'חלון' השקוף שבתוך הארנק. על כך, אגב, לא ידענו. והנה נפרש דיוקנו של איש צעיר".

"עוד קיבלנו את הטלפון, שעוד נחלוב ממנו תמונות והתכתבויות, ואת המתנות שקנה למוריו, שני ספרים, אחד מהם מוכתם בדם, שלוש תמונות ממוסגרות של תלמידי השיעור וכיפה מיוחדת אחת", המשיך אביו של שורק.

חפציו של דביר שורק. אתר רשמי
"מצטרף לרשימה הארוכה מדי של מוסרי הנפש על האדמה הזו". חפציו של דביר שורק/אתר רשמי

אביו הוסיף בפוסט כי "מחקירת המחבלים למדנו שבניגוד למה שחשבנו בתחילה, דביר לא הותקף מאחור בבלי דעת, אלא נחסם על ידי מכוניתם, הותקף מקדימה וניסה להדוף אותם ולצעוק. בשניות חייו האחרונות בוודאי ידע שהוא מצטרף לרשימה הארוכה מדי של מוסרי הנפש על האדמה הזו, אותה אהב כל כך, ושלה רצה להוסיף, והספיק להוסיף, רק הרבה חיים והרבה טוב. והבטן מתקפלת, הכוחות מתנקזים החוצה, התהום נפערת, הדמעות זולגות. ילד, גבר, יפה ואהוב שלנו".

לפני שבועיים פורסם תיעוד אחרון של דביר, ובו הוא נראה יורד מאוטובוס, נושא שקית וממשיך לצעוד. שורק נמצא דקור למוות בציר בין מגדל עוז לאפרת בגוש עציון. שורק נסע לירושלים כדי לקנות מתנת סוף שנה לרב ישיבת ההסדר "אור תורה מחניים" בה למד, אולם מאז בני משפחתו לא הצליחו ליצור עמו קשר. בשעה 02:30 לפנות בוקר, לאחר סריקות של כוחות הביטחון, נמצאה גופתו. מהחקירה עלה כי שורק עלה לרכב ונאבק עם רוצחיו לפני שנדקר למוות סמוך לשער הישיבה בה למד. עם זאת, נשללה אפשרות כי המחבלים ניסו לחטוף אותו.

עוד בוואלה!

"חברים, זה קרב על ארץ ישראל": דיוני המטכ"ל במלחמת יום כיפור

לכתבה המלאה
דביר שורק, חמ"ל, פיגוע דקירה בגוש עציון. אדיבות המשפחה, מערכת וואלה!
"דביר לא הותקף מאחור בבלי דעת, אלא נחסם על ידי מכוניתם". דביר שורק/מערכת וואלה!, אדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully