וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניפצו את שמשת הרכב וירו למוות בראש הנהג: תיעוד רצח צעיר בשרון

6.10.2019 / 17:04

מצלמות האבטחה בקלנסווה תיעדו ארבעה חשודים רצים לעבר רכבו של עבד אל לטיף, מכים אותו באלה ויורים בו למוות. מהחקירה עולה כי הרקע הוא סכסוך קודם וקטטה בין המעורבים. הצהרת תובע הוגשה נגד החשודים ברצח, ה-31 שפוענח במגזר הערבי מתחילת השנה

צילום: משטרת ישראל, עריכה: שאול אדם

המשטרה הודיעה היום (ראשון) כי הוגשה הצהרת תובע נגד ארבעה גברים בחשד לרצח עבד אל לטיף, תושב קלנסווה, שנורה למוות ברכבו בחודש שעבר. מצלמות אבטחה בזירה תיעדו את ארבעת החשודים רצים לעבר רכבו של הנרצח כשאחד מהם מנפץ את שמשות רכבו עם אלה נשלפת וחשוד נוסף יורה בו למוות. מהחקירה עולה כי הרקע הינו סכסוך קודם וקטטה בין המעורבים.

עוד עולה מהחקירה כי לטיף הגיע ברכב לאחד הרחובות בקלנסווה ונעצר לאחר שפגע קלות במכולת זבל. החשודים הבחינו בו והחלו לצעוד לעברו, כשאחד מהם הוציא מכיס מכנסיו אלת ברזל נשלפת, פתח אותה ורץ לעבר הרכב. כשהגיע החשוד לרכב, היכה אותו עם האלה ושבר את השמשה הימנית של הרכב. הקורבן ניסה להימלט מהמקום והחשוד שבר גם את השמשה האחורית של הרכב. חשוד נוסף שהיה במקום הוציא מחגורת מכנסיו אקדח, דרך אותו וירה מספר יריות לכיוון הרכב.

זירת הרצח בשרון. אתר רשמי
ניפצו את חלונות רכבו וירו בראשו. צילום מתוך תיעוד הרצח/אתר רשמי

במסגרת החקירה נעצרו איהאב קחמן בן ה-26 החשוד בניפוץ שמשות הרכב, מחמוד קחמן החשוד בירי שהסגיר עצמו למשטרה וכן שני מעורבים נוספים. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה וביום חמישי הוגשה נגד ארבעת החשודים הצהרת תובע בדבר הכוונה של הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום.

מדובר בפענוח ה-31 במספר מתחילת השנה של מקרי רצח במגזר הערבי, על רקע המחאה נגד הפשיעה הגואה. מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך להכביד את ידה בנחישות על המעורבים בפשיעה החמורה ובעבירות הנשק הבלתי חוקי, בכל זמן ובכל מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully