וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח כפול: שני אחים נורו למוות באור יום במג'ד אל-כרום

במהלך קטטה שפרצה בכפר, פתחו אלמונים באש לעבר ארבעה גברים. שניים מהם, בני 36 ו-23, נהרגו ושניים נוספים נפצעו באורח קשה ובאורח קל. המשטרה פתחה בחקירה והודיעה כי הרקע לירי פלילי. "הייתה בהלה גדולה, תלמידים פונו"

זירת ירי במג'ד אל-כרום, 1 באוקטובר 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת הירי במג'ד אל-כרום, היום/דוברות משטרת ישראל

שני אחים, בן 36 ובן 23, נורו למוות היום (שלישי) במהלך קטטה בכפר מג'ד אל-כרום שליד כרמיאל. שני גברים נוספים נפצעו באורח קשה מאוד ובאורח קל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול ראשוני ופינו אותם למרכז הרפואי לגליל שבנהריה, שם נקבע מותו של סאמי מנעא שנפצע באורח אנוש. בהמשך הודיע בית החולים כי נקבע מותו של אחיו, חליל מנעא.

שוטרים שהוזעקו למקום עורכים סריקות נרחבות לאיתור חשודים ואיסוף ממצאים. מבירור ראשוני עולה שככל הנראה התפתחה קטטה בין כמה מעורבים ובמהלכה בוצע ירי. הרקע לירי פלילי והחקירה והוטלה על היחידה המרכזית.

הפרמדיקים של מד"א מיכאל יוחנוב ודריה שוורץ סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הפצועים שוכבים כשהם בהכרה וסובלים מפציעות חודרות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל עצירת דימומים, מתן נוזלים ותרופות לשיכוך כאבים. העלנו אותם במהירות לניידות לטיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים, במהלך הפינוי מצבו של אחד הפצועים הדרדר והנשמנו אותו".

אחמד סאמי מנעא שנורה למוות במג'ד אל-כרום. אתר רשמי
סאמי מנעא/אתר רשמי
חליל מנעא שנורה למוות במג'ד אל-כרום. אתר רשמי
חליל מנעא/אתר רשמי

סלים סליבי, ראש המועצה המקומית מג'ד אל-כרום סיפר כי "זה היה באמצע היום, ליד מוסדות חינוך. הייתה בהלה גדולה ופחד. קראנו להורים שיקחו את הילדים ובמקביל גם הסענו תלמידים לבתים. עובדים סוציאליים נפגשים עם הורים וילדים. ילדים מפוחדים וכל הכפר תחת תחושת פחד". לדבריו, "חייבים להילחם בפשיעה במגזר הערבי. זו צריכה להיות החלטת ממשלה. לפני שנה הוקמה אצלנו תחנת משטרה, אבל המצב לא השתנה עדיין לטובה".

(עדכון ראשון: 15:45)

עוד בוואלה!

הצעיר שנעדר במצרים וחזר מזהיר: התרחקו מכיכר תחריר בקהיר

לכתבה המלאה
זירת ירי במג'ד אל-כרום, 1 באוקטובר 2019. דוברות משטרת ישראל
נורה למוות במהלך קטטה. זירת הירי, היום/דוברות משטרת ישראל
זירת הירי בשני גברים במג'ד אל-כרום, 1 באוקטובר 2019. אתר רשמי
זירת הירי, היום/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully