וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ מרתון בארה"ב התקרב לקו הסיום - ומת ממכת ברק

אצן בן 33 תושב מסצ'וסטס, השתתף במרתון במדינת קנזס ומת מפגיעת ברק. מדובר במקרה ה-17 של מוות כתוצאה ממכת ברק בשנה האחרונה בארצות הברית. בסוף המירוץ אשתו של האצן קיבלה את המדליה בה אמור היה לזכות במקומו - "הוא היה אחד למיליון"

אצן אמריקני מת ממכת ברק במהלך ריצת מרתון שנערכה בקנזס שבארצות הברית. 28 בספטמבר 2019. לקוח מהפייסבוק של אשתו של ההרוג, אתר רשמי
17 מקרי מוות דומים השנה בארצות הברית. תומס סטאנלי/אתר רשמי, לקוח מהפייסבוק של אשתו של ההרוג

תומס סטאנלי בן 33 תושב אנדובר שבמדינת מסצ'וסטס שבארצות הברית, נהרג בשבת האחרונה ממכת ברק, רגע לפני שהגיע לקו הגמר במהלך ריצת מרתון. לקראת המירוץ, התקבלו התראות על סופות חזקות שצפויות להתחולל, אך המרתון התקיים בכל זאת.

סטאנלי השתתף במרתון שנערך בפארק לאומי בקנזס. לאחר מכת הברק, סאנלי נפצע וקיבל סיוע רפואי מאצנים נוספים שעברו בנקודה, אך מת מפצעיו במקום - כך נמסר מהמשטרה המקומית. ממארגני ריצת המרתון נמסר כי "משפחתו של סטאנלי אמרה כי מכת ברק עלולה להוביל למוות בסיכוי של אחד למיליון. תומס באמת היה אחד למיליון". קרן איסוף תרומות למען משפחתו הצליחה לגייס יותר מ-45 אלף דולר בפחות מ-24 שעות.

בסוף התחרות לאחר מותו, אשתו של סטאנלי זכתה במדליה שלו בשמו. אשתו של סטאנלי ספדה "איבדתי את חברי הטוב ביותר, אבי ילדיי ואהובי. היו לי 15 שנים מבורכות בהן זכיתי להיות לצדו וקיוויתי לפחות ל-80 נוספות". שירות מזג האוויר הלאומי דיווח כי השנה בארצות הברית נרשמו 17 מקרי מוות נוספים כתוצאה ממכת ברק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully