וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבטיחו שישלמו לי": 19 נשים הרות חולצו מ"מפעלי תינוקות" בניגריה

הנשים הגיעו לעיר לאגוס במטרה למצוא תעסוקה, אך נחטפו ונאנסו לצורך הכנסתן להיריון. המשטרה פשטה על המקום והודיעה כי נעשה סחר בתינוקות, כאשר בנים נמכרו ב-1,400 דולר ובנות תמורת 830. החשוד העיקרי טרם נתפס, ולא ברור מי הקונים והיכן הם

חדר בבית הזוועות בניגריה ממנו חולצו מאות נערים שהחזקו בשלשלאות. 27 בספטמבר 2019.. רויטרס
הנשים והילדים הועברו לשיקום. בית הזוועות בניגריה ממנו חולצו מאות ילדים/רויטרס

19 נשים הרות וארבעה ילדים שוחררו על ידי משטרת ניגריה מ"מפעלים לתינוקות" בעיר לאגוס. בהודעת המשטרה נכתב כי מרבית הנשים נחטפו "לצורך הכנסתן להריון ומכירת התינוקות". שתי נשים שפעלו במקום כאחיות ללא הכשרה נעצרו, אולם החשוד העיקרי עדיין חופשי. המשטרה אמרה כי תינוקות זכרים נמכרו ב-1,400 דולר והנקבות תמורת 830 דולר. עם זאת, טרם ידוע מי הם הקונים הפוטנציאלים או היכן הם נמצאים.

הנשים שחולצו, בין הגילאים 15-28, הובאו לעיר הגדולה ביותר של ניגריה מאזורים שונים במדינה במטרה לזכות בתעסוקה, אבל אז הוחזקו בנכסים שכונו "מפעלים לתינוקות" ונאנסו. בנוסף לכך, המשטרה מסרה כי הנשים והילדים הועברו לשיקום.

סיפורים של "מפעלי תינוקות" אלה אינם נדירים בניגריה. בעבר נערכו כמה פשיטות על בניינים מסוג זה, כולל אחת בשנה שעברה בה חולצו 160 ילדים.

נשים ממתינות לילדיהם שחולצו מבית הזוועות בניגריה. 27 בספטמבר 2019.. רויטרס
"אישה באה לקחת אותי מפארק והביאה אותי לכאן". נשים מחכות לילדיהם מחוץ לבית הזוועות/רויטרס

"אישה באה לקחת אותי מפארק והביאה אותי לכאן", אמרה אחת הניצולות לעיתון "ואנגארד". "למחרת זומנתי על ידי המאדאם שלנו שאמרה לי שלא אעזוב את המקום עד אחרי השנה הבאה. עד כה שכבתי עם שבעה גברים שונים לפני שגיליתי שאני בהריון. הובטח לי שאחרי הלידה ישלמו לי סכומים נאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully