וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי נשים טוענות שבוריס ג'ונסון הטריד אותן: "מישש לי את הירך"

כתבת טוענת כי ראש הממשלה הבריטי נגע בה ובאישה נוספת בניגוד לרצונן במהלך ארוחת צהריים, לפני כ-20 שנה. דובר מטעמו הכחיש את הדברים. "כנראה שהזיכרון שלי טוב יותר משלו", הגיבה המתלוננת

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

שתי נשים טוענות כי ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון הטריד אותן מינית לפני 20 שנה. ג'ונסון הכחיש היום (שני) את הטענות נגדו בראיון בטלויזיה הבריטית ואמר: "אני חשוב שהציבור רוצה לשמוע מה אנחנו עושים בשביל המדינה ועיצד אנחנו משקיעים בדרכים לשפר אותה".

מי שחשפה את ההאשמה היא כתבת הטורים שרלוט אדוורדס, שטוענת כי הוטרדה על ידי ראש הממשלה. אדוורדס תיארה בעיתון ה"סאנדיי טיימס" כיצד ג'ונסון מישש אותה במהלך ארוחת צהריים בשנת 1991, כששימש כעורך של מגזין ה"ספקטייטור".

במהלך הכנס של המפלגה השמרנית במנצ'סטר אמש, החדשות על ההאשמות נגד ראש הממשלה האפילו על המצב הפוליטי הסבוך. זאת, אף על פי שבחודש האחרון ג'ונסון הואשם בניסיון להונות את המלכה אליזבת, והתקשה מאז שנבחר לתפקיד להוציא את בריטניה מהאיחוד האירופי, מהלך שהוא הבטיח שיקיים.

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון במפעל במנצ'סטר במהלך הועידה של המפלגה השמרנית, 30 בספטמבר 2019. רויטרס
חברי מפלגה סירבו להגיב להאשמות נגד ראש הממשלה. ג'ונסון במנצ'סטר היום/רויטרס

אדוורדס סיפרה כי חשה בידו של ג'ונסון נעה מתחת לשולחן ותופסת בירך הפנימית שלה. היא אמרה: "הרגשתי את היד שלו מחזיקה לי את הירך מתחת לשולחן ומוחצת אותה. היד שלו הייתה גבוה במעלה הרגל שלי והיה לו מספיק מהירך הפנימית שלי בין האצבעות שלו כדי לגרום לי להתיישר במקום". עוד סיפרה אדוורדס כי לאחר הארוחה היא שיתפה את האישה שישבה מצידו השני של ג'ונסון במה שקרה לה וזו חשפה כי ג'ונסון הטריד גם אותה.

דובר מטעם ראש הממשלה אמר היום לכלי התקשורת כי "ההאשמות אינן נכונות". בעקבות ההכחשה כתבה אדוורדס בטוויטר "אם ראש הממשלה לא זוכר את התקרית, אז כנראה שהזיכרון שלי טוב יותר משלו". שר האוצר סאג'יד ג'וואד סירב בתוקף להתייחס להאשמות נגד ראש הממשלה כשנשאל עליהן היום במהלך מסיבת עיתונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully