וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסוריה: מטרות הותקפו באזור אל-בוכאמל בעיראק

27.9.2019 / 12:14

פעילים בסוריה דיווחו על תקיפה של יעדים סמוך לגבול בין המדינות, באזור שבו פועלות מיליציות שיעיות. בשבועות האחרונים דווח כמה פעמים על תקיפות באותו האזור

תקיפה מסתורית בגבול סוריה-עיראק תקיפה לילית של מתקן צבאי באל-בוכאמלל; כ-18 לוחמים מהכוחות האיראניים נהרגו/אתר רשמי

מטרות הותקפו באזור אל-בוכאמל בעיראק, שבו פועלות המיליציות השיעיות - כך דיווחו הערב (שישי) פעילים בסוריה. זאת, בהמשך לדיווחים נוספים בשבועות האחרונים באותו האזור, הסמוך לגבול בין המדינות.

לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, מערכות הגנה אווירית של הכוחות האיראניים באזור ירו לעבר "עצמים בלתי-מזוהים" בשמי האזור ולא נשמעו קולות פיצוצים.

בתחילת השבוע דווח על שתי תקיפות באל-בוכאמל ועל פי הדיווחים, בשתיהן לא היו נפגעים. בערוץ אל-חדת' דווח כי כלי טיס הפציצו בסיס של המיליציות השיעיות באזור פלוג'ה במדינה, צפון-מערבית לבגדד. לפי הדיווח, התקיפה הייתה בהשתתפות כמה כלי טיס בלתי-מזוהים, באזור אגם א-ת'רת'אר. מוקדם יותר באותו היום, ברשת אל-מיאדין דווח כי כלי טיס בלתי-מזוהה תקף בסיס בסמוך לשדה תעופה במערב עיראק, שבו פועלות המיליציות.

בסיס חיל האוויר אל - בכר הנמצא צפונית לעיראק לאחר התקיפה 20 באוגוסט 2019. אתר רשמי
תקיפה בעיראק בחודש שעבר/אתר רשמי

בתקופה האחרונה התרחשו שורת תקיפות מסתוריות נגד עמדות ומחסני נשק של כוחות אל-חשד א-שעבי, שכוללים מיליציות שיעיות הנתמכות על ידי איראן. חלקן יוחסו לישראל, ששומרת על שתיקה, אולם ראש הממשלה בנימין נתניהו רמז לא אחת כי ישראל פועלת נגד ההתבססות של איראן באזור גם בעיראק.

(עדכון ראשון: 23:14 27.9)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully