וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יצא למצרים ולא שב": המשטרה מחפשת אחר צעיר שנעדר בסיני

אביב סלובודקין, בן 26, נסע לסיני בתחילת החודש והשבוע אבד עמו הקשר. משפחתו פנתה למשטרה שפתחה בסריקות אחריו. ממשרד החוץ נמסר כי הנושא מוכר ומטופל. אחותו קראה לסיוע בפייסבוק: "אחי מטייל עכשיו במצרים ולא יצר איתנו קשר כבר 5 ימים. מי שראה אותו, אנא צרו קשר"

אביב סלובודקין, נעדר בסיני. באדיבות המשפחה
נעדר מתחילת השבוע. סלובודקין/באדיבות המשפחה

המשטרה פנתה היום (חמישי) לציבור בבקשה לסיוע באיתורו של אביב סלובודקין, צעיר בן 26 שיצא לסיני בתחילת החודש והשבוע אבד עמו הקשר. גובהו 1.70 לערך, מבנה גופו בינוני/שרירי, הוא מרכיב משקפיים ועל פניו זקן. לא ידוע מה לבש לאחרונה. כל היודע דבר אודות מקום הימצאו מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת באר שבע בטלפון 08-6462744/5.

ממשרד החוץ נמסר כי הנושא מוכר ומטופל. בהודעה מטעם המשרד נכתב כי "המחלקה לישראלים בחו"ל, באגף הקונסולרי במשרד החוץ וקונסול ישראל בקהיר, דודו בן כליפא, מכירים את הפרטים ובודקים מול הגורמים הרלוונטיים במקום".

פוסט בפייסבוק- אביב סלובודקין, נעדר בסיני. צילום מסך
פוסט שפרסמה אחותו של אביב בפייסבוק/צילום מסך

אחותו, מרינה, פרסמה פוסט בחשבון הפייסבוק שלה בו ביקשה סיוע בחיפושים אחריו. "היי, אחי מטייל עכשיו במצרים ולא יצר איתנו קשר כבר 5 ימים. פעם אחרונה דיבר איתנו ביום א', אז היה ב-Farfara. על פי הידוע לנו, תכנן להמשיך לסיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully