וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שלא נמצאה חלופה: הגננת המתעללת כרמל מעודה תישאר במעצר

26.9.2019 / 15:24

הגננת מראש העין שנאשמת במקרים רבים של התעללות תישאר בשבועיים הקרובים בנווה תרצה לאחר שלא אותר מקום שבו תוכל לשהות במעצר בית, אף על פי שבית המשפט הורה בעבר לשחררה. הורי הגן שבו עבדה מעודה מוחים נגד שחרורה ומאיימים להפגין מול המקום שבו תשהה

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שאול אדם

כרמל מעודה, הגננת שנאשמת בהתעללות בפעוטות בגן ילדים בראש העין תישאר במעצר במשך השבועיים הקרובים - כך קבע היום (חמישי) בית המשפט המחוזי בלוד לאחר שלא נמצאה לה חלופת מעצר. פרקליטה עו"ד אפרים דמרי יצטרך למצוא לה חלופה למעצר בית עד לאותה עת.

בתום הדיון התעוררה מהומה באולם, כשאחד ההורים הפעילים במחאה קרא קריאות לעבר משפחתה של מעודה. ניקול חג'בי, אחת האמהות אמרה לאחר הדיון כי "אנחנו הורסים, אנחנו לא מאמינים באלימות. אי אפשר לשפוט אותנו בסיטואציה הזאת".

ערעורה של כרמל מעודה , הגננת החשודה בהתעללות, על ההחלטה לעצור אותה עד תום ההליכים, בית משפט העליון, ירושלים , 16 בספטמבר 2019. רוני כנפו
מעודה/רוני כנפו

אתמול פנתה קרובת משפחתה של מעודה המתגוררת בשערי תקווה, אחת מהשישה שחתמו עליה ערבות, לעו"ד דימרי, פרקליטה של מעודה, וביקשה להסיר את חתימתה לאחר שלדבריה ההורים המוחים איימו עליה ורמסו אותה בכל דרך אפשרית. "אני מקבלת איומים על חיי, יש הסתה גדולה בפייסבוק", כתבה הערבה במכתב, וציינה שחלק מהפרסומים קוראים לפגוע בה אישית והן בבני ביתה ובפרנסתה. "הפכו אותי למתעללת בילדים ודרשו את פיטוריי מהעבודה".

"אני מפחדת על בני משפחתי ונזקקת לטיפול פסיכולוגי כדי להצליח לתפקד בימים האחרונים", כתבה לעו"ד דימרי. גורמים ביישוב אמרו בשיחה עם וואלה! NEWS כי בעלה של האישה נושא בתפקיד ביטחוני רגיש, ולכן בין היתר החליטה האישה להסיר את חתימתה מהערבות.

בימים האחרונים הגיעו לידי ההורים המוחים שמועות כל כך שאחת מהערבות שמתגוררת בשערי תקווה תארח את מעודה אצלה במעצר בית, וכבר הערב יקיימו ההורים המוחים על שיחרורה ממעצר הפגנה מול ביתה של קרובת משפחתה של מעודה בשערי תקווה. אם לא יצליח עו"ד דימרי לגייס ערב נוסף חדש שיאושר על ידי בית המשפט, מעודה תבלה את החג בכלא נווה תרצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully