וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות החייל שנדרס בבסיס בטירת הכרמל: "חשבנו שהוא במקום הבטוח בעולם"

23.9.2019 / 14:41

מלכה, אחותו של החייל שנפצע קשה מפגיעת מלגזה בבסיס בעיר הצפונית, סיפרה כי אחיה נותח וכעת הוא מורדם ומונשם כשמצבו יציב. כמה חיילים מהיחידה שלו הגיעו לבקר אותו, אך לא פירטו מה קרה בתאונה שנחקרת על ידי המשטרה הצבאית. "אנחנו בדאגה גדולה אבל גם מאמינים גדולים"

בסיס מחנה שמונים סמוך לפרדס חנה, מרץ 2011. שלומי גבאי
"מאמינים שהכל יהיה בסדר". בסיס צבאי/שלומי גבאי

"היה נס לכבוד חודש אלול", אמרה לוואלה! NEWS מלכה, אחותו של החייל בן ה-20 שנפצע בעת שנדרס על ידי מלגזה בבסיס בטירת הכרמל. "אנחנו אנשים מאמינים ואנחנו מאמינים שהכול יהיה בסדר", אמרה. אחיה, רב"ט בדרגתו, חייל מצטיין והקטן מבין ארבעה אחים, שימש כמשגיח כשרות בבסיס המזון בעיר, שהיא גם מקום מגוריו.

החייל הובהל לבית החולים רמב"ם לקבלת טיפול רפואי במצב קשה, ובמהלך הלילה הוא נותח בגפיו ואז אושפז ביחידה לטיפול נמרץ כשמצבו יציב. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות התקרית, ובסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית.

על פי מה שידוע עד כה, התאונה אירעה בסביבות השעה עשר בבוקר במחסן מזון בבסיס שבצפון הארץ. רבים מתושבי טירת כרמל עובדים בבסיס והידיעה הגיעה גם לאחותו, עוד לפני ההודעה הרשמית מצה"ל.

בית החולים רמב"ם בחיפה. יואב איתיאל
המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות התקרית. בית החולים רמב"ם בו מאושפז החייל/יואב איתיאל

"נסעתי ישר לבית החולים רמב"ם", סיפרה מלכה. היא אמרה כי על אחיה לעבור עוד סדרת ניתוחים נוספת, בהם ניתוח באגן ולאחר מכן שיקום ארוך. "הוא חזק, וצעיר, ויהיו לו את כל הכוחות להתגבר".

לדבריה, כמה חיילים מהיחידה ביקרו את אחיה במהלך היום אבל עוד לא בדיוק אמרו מה קרה. "חשבנו שהוא במקום הכי הבטוח בעולם, קרוב לבית. עכשיו אנחנו בדאגה גדולה אבל גם מאמינים גדולים", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully