וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה: גבר נעצר בחשד שניסה לתקוף את נכדו של "הבבא סאלי"

החשוד בן 39 נכנס לישיבה של הרב דוד אבוחצירה בנהריה קילל וניסה לתקוף אותו בסכין. לפני 10 שנים איים על הרב ועל עוזריו, נעצר ובעקבות החלטת שופט נשלח לאשפוז פסיכיאטרי. הוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו ועשוי להישלח להסתכלות

הרב הראשי של נהריה לשעבר, הרב דוד אבוחצירא. 21 בספטמבר 2019. ויקיפדיה, אתר רשמי
הרב דוד אבוחצירה/אתר רשמי, ויקיפדיה

המשטרה עצרה הערב (שבת) תושב עכו בן 39 בחשד שנכנס בכוח אל חצרו של הרב דוד אבוחצירא בנהריה, לשעבר הרב הראשי בעיר ובן 67, תוך גידופים וניסיון תקיפה, כשברשותו סכין. השוטרים הגיעו למקום ועצרו את החשוד כשברשותו סכין.

עוזריו של הרב אבוחצירה המוכר גם כנכדו של "הבאבא סאלי" בלמו את הגבר ומנעו ממנו להתקרב אליו, כשבמקביל הזמינו משטרה. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד ומחר הוא יובא אל בית משפט השלום לדיון בהארכת מעצרו והעברתו לבחינה של גורמי מקצוע.

מבדיקת וואלה! NEWS עולה כי אין זו הפעם הראשונה שהחשוד מנסה לתקוף את הרב. בינואר 2009 הגיע החשוד אל ישיבת הרב אבוחצירא. אז הוא היה רווק בן 29, ועל פי כתב אישום שהוגש כנגדו, הוא החל לצעוק ולהתפרע במקום, קילל את אחראי הביטחון במקום מטעם עיריית נהריה, הוציא מכיסו מברג, הרים אבן ואיים עליו כי ידקור אותו ויהרוג אותו.

הוא נמלט מהמקום ובמרדף שערכו אחריו שוטרים הוא נראה משליך מידו את המברג המדובר וכן להב של סכין. הוא השתולל והכוחות עצרו אותו. בית משפט השלום בקריות קיים חמש ישיבות בתיק נגדו ואולם חודש אחר כך בעקבות חוות דעת פסיכיאטרית, קבע השופט מרדכי ארגמן כי האיש אינו מסוגל לעמוד לדין והוציא כנגדו צו אשפוז, לשיקול דעתו של הפסיכיאטר המחוזי. הגבר אושפז תקופה ארוכה בבית החולים הפסיכיאטרי מזרע. והוא עשוי ככל הנראה להישלח מחר להסתכלות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נרצח לפני 8 שנים. רבי אלעזר אבוחצירא/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעבר אחיו, המקובל רבי אלעזר אבוחצירא נרצח בדקירות ב-2011 על ידי אחד ממבקשי עצתו. הרב המקובל נדקר למוות במרכז לימודים תורני בבאר שבע על ידי אשר דהן אז בן 42 תושב אלעד שביקש אז לקבל את ברכתו. המניע לרצח לטענת המשטרה היה חוסר שביעות רצונו מהטיפול שקיבל מהרב בנוזא בעיות בחיי הזוגיות שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • נהריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully