וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם משפטי על אפשרות חנינה לרה"מ: "ספקולציות של עיתונאים"

21.9.2019 / 23:38

גורם במערכת המשפט התייחס בביטול לפרסומים אודות האופציה שהנשיא ריבלין יעניק חנינה לראש הממשלה עוד טרם הגשת כתב האישום. "הכל זה קשקושים", אמר לוואלה! NEWS. לגבי הסדר טיעון לדבריו החוק מאפשר ואולם מוקדם לדבר על כך לפני שימוע

ללא קרדיט

גורם במערכת המשפט התייחס הערב (שבת) בביטול לפרסומים אודות האפשרות כי הנשיא ראובן ריבלין יעניק חנינה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, עוד לפני הגשת כתב האישום. "בשל הזה הכל זה קשקושים וספקולציות של עיתונאים", אמר לוואלה! NEWS.

אותו גורם התייחס גם לאפשרות של הסדר טיעון, ואמר כי אף שהחוק מאפשר לערוך הסדר בכל שלב של ההליך, מוקדם לדבר על כך כעת - טרם נערך לנתניהו שימוע. רק אחרי השימוע, שייערך בתחילת אוקטובר, יחליט היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, על סעיפי האישום הסופיים. בנוסף, רק בשימוע הצדדים יוכלו הצדדים להעריך לראשונה את חוזקת הטיעונים של הצד השני, ולהעריך בהתאם את סיכוייהם ואת כדאיות העסקה.

בנימין נתניהו, ראובן ריבלין באזכרה לשמעון פרס, הר הרצל ירושלים, 19.09.19. ראובן קסטרו
"ספקולציות". נתניהו וריבלין, השבוע/ראובן קסטרו

דוברו של נתניהו הכחיש גם הוא כי מתקיימים מגעים להסדר טיעון. "בעקבות מספר פרסומים בסוף השבוע בנושא עסקת טיעון", נמסר, "אני שב ומבהיר שלא היה ולא נברא. אין כל שחר לדיווחים השקריים על כוונה של ראש הממשלה נתניהו להגיע להסדר טיעון. פרקליטיו של ראש הממשלה יופיעו לשימוע כמתוכנן ויציגו בו טענות מוחצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully