וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת המתלוננות נגד אפשטיין: "הנסיך אנדרו ניצל אותי מינית"

וירג'יניה ג'ופר סיפרה לרשת NBC כי "נסחרה" עבור הדוכס מיורק תחת הנחייתו של עבריין המין וידידתו מקסוול. "לא יכולתי להאמין שאפילו בית המלוכה היה מעורב בזה". הנסיך הכחיש וטען שלא קיים איתה "כל סוג של קשר או קשר מיני"

צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

וירג'יניה ג'ופרי, שלדבריה קיימה יחסי מין עם הנסיך אנדרו כילדה בת 17, אמרה לרשת NBC כי עבריין המין ג'פרי אפשטיין סחר בה עבורו. ג'ופרי תיארה אותו בפני רשת הטלוויזיה האמריקנית כ"מתעלל ומשתף פעולה". היא כבר אמרה בעבר שעברה התעללות בשירותים של בית בלונדון, שם צולמה עם בנה של מלכת אנגליה אליזבת.

הדוכס מיורק הכחיש כי קיים "כל סוג של קשר או קשר מיני" עם ג'ופרי. זה היה חלק מהצהרה שפרסם ארמון בקינגהאם, מטעם הנסיך, והוסיפה כי הטענות היו "שקריות וללא כל בסיס". באוגוסט האחרון אמר הנסיך בשתי הצהרות שהוא "נחרד" מהדיווחים על פשעיו של ג'פרי אפשטיין, אך מעולם לא ראה אף אחת מההתנהגות שהובילה להרשעתו ב"זמן המוגבל" שבילו יחד.

כיום, ג'ופרי בת 35, היא אחת משש נשים שרואיינה על ידי תוכנית הטלוויזיה האמריקנית של רשת הטלוויזיה על התעללות לכאורה על ידי אפשטיין, שהתאבד בכלא בהמתנה למשפט באשמת סחר בקטינות וקשירת קשר.

וירג'יניה ג'ופרי, שטוענת כי הותקפה בידי הנסיך אנדרו. וירג'יניה רוברטס, אתר רשמי
"בפעם הראשונה בלונדון הייתי כל כך צעירה". ג'ופרי והנסיך אנדרו, בתמונה שצולמה בשנת 2001/אתר רשמי, וירג'יניה רוברטס

לטענתה, אפשטיין הנחה אותה לקיים יחסי מין עם כמה גברים, בהם הנסיך אנדרו. היא אמרה שהיא גויסה על ידי ג'יסליין מקסוול, ידידתו של אפשטיין, בקיץ אחד כשעבדה כמשרתת בחדר ההלבשה במאר א-לאגו, אתר הנופש בפלורידה שבבעלות הנשיא דונלד טראמפ. מקסוול, בתו של איל העיתון הבריטי רוברט מקסוול, הכחישה שוב ושוב כל עוולה.

ג'ופרי אמרה כי "בפעם הראשונה בלונדון הייתי כל כך צעירה. ג'יסליין העירה אותי בבוקר ואמרה 'את הולכת לפגוש נסיך היום'. לא ידעתי בשלב זה שסוחרים בי עבור הנסיך ההוא". היא אמרה שהיא נלקחה למועדון של טראמפ שם נתן לה הנסיך אנדרו אלכוהול.

בהמשך הערב, הנסיך ביקש ממנה לרקוד ושלושתם, הנסיך אנדרו, מקסוול וג'ופרי בת ה-17, חזרו לביתה של מקסוול. ג'ופרי סיפרה שמקסוול אמרה לה כי "הוא יחזור לבית ואני רוצה שתעשי למענו מה שאת עושה למען אפשטיין". היא הוסיפה כי ההתעללות החלה בשירותים ועברה לחדר השינה.

עוד בוואלה!

ארבעה מקרי רצח תוך שעות: בן 38 נורה בצפון, גופת גבר אותרה בוואדי ערה

לכתבה המלאה
ג'פרי אפשטיין מצטלם לרשימת עברייני המין של ניו יורק, 28 במרץ 2017. רויטרס
"בפעם הראשונה בלונדון הייתי כל כך צעירה". ג'פרי אפשטיין/רויטרס

"הוא לא היה גס רוח או שום דבר בהקשר הזה. הוא אמר 'תודה'", אמרה ג'ופרי. "פשוט לא יכולתי להאמין, שאפילו מלוכה הייתה מעורבת בזה". היא אמרה בעבר כי היא עברה התעללות שלוש פעמים על ידי הדוכס מיורק, כאשר אירוע אחד אירע לכאורה באחוזתו של אפשטיין בניו יורק ואחר באחוזתו בקריביים.

כשדיברה על הנסיך אנדרו אמרה כי "הוא מכחיש שזה קרה והוא ימשיך להכחיש שזה קרה, אבל הוא יודע את האמת ואני יודעת את האמת". היא דחתה את ההצעות לפיה היא מונעת מהאפשרות לפיצוי, ואמרה כי התיישנות מונעת ממנה להגיש תביעה משפטית.

הדוכס מיורק אמר שהוא פגש לראשונה את אפשטיין בשנת 1999. מקסוול, שתוארה על ידי אפשטיין כחברתו הטובה ביותר, הצטלמה כמה פעמים באירועים חברתיים עם הנסיך. אפשטיין ומקסוול צולמו יחד בצילום באחוזה של המלכה בנורפולק.

אחוזתו של המיליארדר ג'פרי אפשטיין באיי הבתולה  בארה"ב 9 ביולי 2019. AP
"ג'פרי חשב שאנחנו חד פעמים והוא זרק את כולנו". אחוזתו של אפשטיין באיי הבתולה/AP

בשנת 2010, לאחר שהורשע אפשטיין בעבירות מין הנוגעות לרכישת קטין מתחת לגיל 18, הנסיך אנדרו הצטלם שוב עימו בסנטרל פארק של ניו יורק. צילומים המראים אותו בתוך אחוזתו של אפשטיין באותו זמן.

רשת NBC שוחחה גם עם אישה בריטית שאומרת שעברה התעללות על ידי אפשטיין, אנוסקה דה גאורגיו. היא אמרה כי ההתעללות התנתה אותה "להיות מושתקת, מבודדת, חשאית ומבוישת", אך המפגש עם קורבנות אחרים לכאורה יצר "קשר מיוחד מאוד" ביניהם. "ג'פרי חשב שאנחנו חד פעמים והוא זרק את כולנו. תראו מי עדיין עומד", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully