וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל החדש הדי זילברמן נכנס לתפקיד: "העימות הבא עתיד לפרוץ בכל יום"

15.9.2019 / 19:10

תת-אלוף הדי זילברמן נכנס לנעליו של דובר צה"ל היוצא תת-אלוף רונן מנליס בטקס חילופי דובר צה"ל שהתקיים במחנה "אביב" בתל אביב. ראש אגף המבצעים בצה"ל: "אין לי ספק שתיטיב לנווט את מערך הדוברות אל עבר אתגרי המחר"

קרדיט צילום: אבי כהן

דובר צה"ל החדש, תת-אלוף הדי זילברמן, נכנס היום (ראשון) לתפקידו, בטקס שנערך במחנה "אביב", במעמד ראש אגף המבצעים, אלוף אהרון חליוה ומפקדים נוספים. תת-אלוף זילברמן מחליף בתפקידו את תת-אלוף רונן מנליס, אשר כיהן בתפקיד זה בשנתיים וחצי האחרונות.

תת-אלוף זילברמן אמר בנאומו בטקס כי הוא מקבל עליו את התפקיד בתחושת גאווה גדולה. "צבא ההגנה לישראל הינו עמוד התווך של המערכת הביטחונית במדינת ישראל, אירועי החודש האחרון הם דוגמה חיה לכך. צה"ל הוא צבא העם ואני כמי שגדל והתחנך במדינה המופלאה שלנו, נרגש היום להיות דוברו".

דובר צה"ל הנכנס פנה לקודמו בתפקיד, תת-אלוף מנליס, ואמר כי "אני מלא הערכה לאבני הבניין אותן יצקת, לערכים ולנורמות שטבעת ולהישגים אליהם הגיע מערך דובר צה"ל בתקופתך. תודה גדולה על שנתיים ומחצה של הובלה מקצועית ונחושה ובעיקר על שאתה מעביר לי היום מערך דוברות איכותי, מקצועי וערכי".

טקס חילופי דובר צה"ל, איירפורט סיטי 15 בספטמבר 2019. דובר צה"ל
תת-אלוף הדי זילברמן בנאומו בטקס חילופי דובר צה"ל, היום/דובר צה"ל

ראש אגף המבצעים בצה"ל, אלוף אהרון חליוה, נאם גם הוא באירוע, ואמר כי "רק בשבועות החולפים נוכחנו כמה האמירה הזו נכונה ומדויקת. עד כמה הייתה שזורה ההסברה וההשפעה במעשה המבצעי בהפעלת העוצמה הצבאית".

עוד בוואלה!

לאחר סערת המצלמות הערבים נערכים לאויב האמיתי: אחוז ההצבעה

לכתבה המלאה
טקס חילופי דובר צה"ל, איירפורט סיטי 15 בספטמבר 2019. דובר צה"ל
ראש אגף המבצעים בצה"ל, אלוף אהרון חליוה, בנאומו בטקס חילופי דובר צה"ל, היום/דובר צה"ל

"אנו ניצבים בעת הזו בפני אתגרים רבים ומציאות מבצעית מורכבת שלא ידענו כמותה שנים רבות, בעזה, באיו"ש, בלבנון ובסוריה ומול אויבים במעגלים רחוקים יותר. העימות הבא יכול לפרוץ בכל יום". האלוף חלויה בירך את דובר צה"ל הנכנס ואמר כי "במציאות הזו, הדי. אין לי ספק שתיטיב לנווט את מערך הדוברות אל עבר אתגרי המחר. אני בטוח שתדע להביא לתפקיד את ניסיונך רב השנים".

טקס חילופי דובר צה"ל, איירפורט סיטי 15 בספטמבר 2019. אתר רשמי
תת-אלוף רונן מנליס בנאומו בטקס חילופי דובר צה"ל, היום/אתר רשמי

דובר צה"ל היוצא, תת-אלוף רונן מנליס אמר בדבריו כי "על אף הניסיון לטעון אחרת התקשורת המסורתית עדיין פה ולשמחתי היא חיה ובועטת. יש בישראל תקשורת חזקה, עצמאית, חופשית וטוב שכך. ישנה גם תחרות בין כלי התקשורת, ותחרות היא דבר בריא, אלא אם היא חוטאת למטרה. לעיתים עמדתי בפני פרסומים שבהם המרדף אחר הכותרת עלה על הצורך בדיוק. הדי ידידי, אין לי ספק כי בידך הכלים להצעיד את מערך הדוברות קדימה. זכור כי אתה דוברו של צה"ל כולו, זכור כי התכונות הנדרשות לדובר צה"ל אינן בהכרח היכרות עם תקשורת אלא היגיון בריא, שכל ישר וסט ערכים".

טקס חילופי דובר צה"ל, איירפורט סיטי 15 בספטמבר 2019. דובר צה"ל
"נרגש היום להיות דוברו", תת-אלוף הדי זילברמן בטקס חילופי דובר צה"ל, היום/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully