וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: הפלנו רחפן בשטח הרצועה; צה"ל: הדיווח אינו מוכר

כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי רחפן צבאי הופל בעזה. מדובר בפעם השנייה השבוע, לאחר שמוקדם יותר הודיע צה"ל כי על נפילת ממזרח לרפיח. עם זאת בצה"ל טענו כי הדיווח בנושא אינו מוכר

צילום: שי מכלוף, רויטרס, דובר צה"ל; עריכה: אביעד בללי

רחפן של צה"ל הופל בשמי רצועת עזה - כך דווח היום (שבת) בכלי תקשורת פלסטיניים. מדובר בתקרית שנייה השבוע, לאחר שביום שלישי רחפן נוסף נפל ממזרח לרפיח שבדרום הרצועה. מנגד, מדובר צה"ל נמסר כי הדיווח בנושא אינו מוכר.

דובר צה"ל הודיע ביום שלישי האחרון על נפילת הרחפן ומסר כי "האירוע יתוחקר". לפי דיווח בסוכנות הידיעות הפלסטינית "שיהאב", היה זה חמאס שזיהה את כלי הטיס, ירה לעברו וכעת מחזיק בו.

גבול רצועת עזה הצפוני, עבודת הביצורים והמכשול, שריון בגבול, מוצבי חמאס. ראובן קסטרו
גבול רצועת עזה/ראובן קסטרו

הדיווחים מגיעים אחרי ההפגנה שהתקיימה אתמול בגבול הרצועה, כבכל יום שישי, שבה השתתפו כ-5,000 פלסטינים בשלושה מוקדים שונים לפחות. לפי משרד הבריאות הפלסטיני, 55 מפגינים נפצעו, 29 מתוכם מאש צה"ל. במהלך הפרות הסדר הובערו צמיגים וירי הרחקה בוצע על ידי חיילי צה"ל מספר פעמים, כלפי מפגינים שהתקרבו לגדר. כמו כן, הושלכו בקבוקי תבערה ונגרם נזק לגדר המערכת שבגבול.

בנוסף להפגנות אלה, במהלך השבוע נורו רקטות מהרצועה לשטח ישראל, שתיים מהן נחתו ביישובי המועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים, אך נגרם נזק קל לאחד מהבתים כתוצאה מחדירת רסיס. בתגובה לירי מטוס קרב וכלי טיס של צה"ל, תקפו כמה פעמים מתחם צבאי של חמאס בצפון רצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully