וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקווה שיעשה צדק": ארבעה נערים נאשמים בתקיפת ישי בן ה-17

13.9.2019 / 17:38

קבוצת נערים נאשמת בתקיפה של ישי שטרית בטבריה, בסמוך לאחד מבתי הספר בעיר. חקירת המשטרה העלתה כי לא הייתה היכרות קודמת בין הנאשמים, שגרמו לנזק חמור לפיו של שטרית. אמו: "אני מקווה שינתן הדין ויעשה הצדק, לוחמת לא רק את המלחמה של הבן שלי"

הנער שהותקף בטבריה: מקווה שהתוקפים ישלמו את המחיר/עורך אביעד בללי

כתבי אישום הוגשו היום (שישי) נגד ארבעת הנערים החשודים בתקיפת הנער ישי שטרית בן ה-17 בטבריה בשבוע שעבר. בחקירת המשטרה עלה כי שטרית לא הכיר את הנערים שלומדים בבית ספר שונה משלו ובכתב האישום נאמר כי הותקף בגלל וויכוח שהתפתח כשהם נפגשו ברחוב. כתבי האישום נגד הנערים, בני 14-17, הוגשו לבית משפט השלום לנוער בטבריה בגין עבירות של גרימת חבלה חמורה בצוותא. הנערים נמצאים במעצר בית.

בסרטון שפרסמה המשפחה, אמרה אמו של הנער אושרה שטרית, כי היא מקווה שהעונש שיינתן לתוקפים יוכל למנוע את התקיפה הבאה והוסיפה "אני מקווה שינתן הדין ויעשה הצדק, אני לוחמת את המלחמה לא רק של הבן שלי". עוד ציינה אושרה את עבודתה של המשטרה בתיק "אני רוצה להודות למשטרת ישראל על שפעלה ביעילות ומהירות רבה". בנה הוסיף בסרטון בו הוא מצולם לצד אמו: "אני מקווה שאותם תוקפים ישלמו את המחיר".

אושרה שטרית ובעלה עם בנם ישי שהותקף על ידי ארבע נערים בטבריה, 13 בספטמבר 2019. באדיבות המשפחה, צילום מסך
ישי שטרית עם אמו אושרה ואביו בביתם לאחר האירוע/צילום מסך, באדיבות המשפחה

מקרה התקיפה הקשה של שטרית אירע ביום שני האחרון בטבריה, כשעבר ליד בית ספר סמו והותקף על ידי קבוצת נערים. לדבריו, החבורה מנתה שמונה תוקפים. הוא סיפר כי הם הפילו אותו למדרכה וכששכב חסר אונים אחד התוקפים בעט בפיו. כתוצאה מהבעיטה נעקרו מפיו ארבע שיניים והוא הובהל לטיפול רפואי. על פי חוות דעת רפואית שנמסרה להוריו הנזק שנגרם לו קשה והוא ייאלץ לעבור טיפול שיקומי ממושך בפיו.

האירוע התרחש חצי שנה לאחר שאחיינו הותקף גם הוא בידי נערים. השניים סבורים כי ייתכן שבעקבות הרחקתם מבית הספר של התלמידים התוקפים מהאירוע הראשון, פגעו אתמול חבריהם בישי שטרית, דודו של המותקף מלפני חצי שנה. כעת, הוא טוען שהוא יפחד ללכת לבית הספר ולעבור במקום שבו הותקף. גם אחיינו שהותקף מספר כי הוא חושש לעבור שם.

לאחר האירוע, פרסמה הדר שטרית, אחותו של ישי, פוסט בפייסבוק שבו כתבה: "אחי הקטן, בשר מבשרי. הילד הכי טוב, תמים וטהור שאני מכירה; ילד בן 17 שאני כל הזמן מבקשת ממנו שיעזוב את הסוני ויצא לשחק כדורגל . הילד הזה, התמים הזה, הטהור הזה נפל קורבן למקרה אלימות נורא". עוד הוסיפה על הפציעה הקשה של אחיה: "אני משפשפת את העיניים ומקבלת תמונה של אחי, בלי שיניים! לא רק בלי שיניים, בלי שורשים!!!! מאז הדמעות לא נעצרות. אני לא מצליחה להבין שזה קרה לנו".

עוד בוואלה

בריטניה מתקרבת לארה"ב - והכוח הימי של אירופה מול איראן בסכנה

לכתבה המלאה
פוסט על תקיפת ישי שטרית בטבריה. פייסבוק, צילום מסך
הפוסט שהעלתה הדר שטרית על תקיפת אחיה. "הילד התמים הזה נהפל קורבן לאלימות"./צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully