וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר עם סכין בחדר השינה: תושב הגליל המערבי נאשם ברצח אשתו

12.9.2019 / 20:37

מכתב האישום עולה כי יאסין יאסין דקר למוות את אשתו בביתם בג'דיידה-מכר, בעת שילדיהם ישנו. קרובי משפחתם הגיעו למקום וניסו לקחת את הסכין מידיו, אך הוא איים עליהם והסתגר עד להגעת המשטרה. במהלך חקירתו שאל אותו בנו על נסיבות הרצח, והוא ענה כי "מגיע לה"

אמנה יאסין, שנרצחה על ידי בעלה בג'דיידה מכר שבגליל. באדיבות המשפחה
נרצחה בדקירות סכין על ידי בעלה. אמינה יאסין/באדיבות המשפחה

בית המשפט המחוזי בחיפה הגיש היום (חמישי) כתב אישום נגד יאסין יאסין בגין רצח אשתו אמינה בחודש שעבר. הגבר, בן 48 מכפר ג'דיידה- מכר, נאשם כי רצח את רעייתו בדקירות סכין ובנסיבות מחמירות.

אמינה, יאסין וחמשת ילדיהם, התגוררו יחד במועצה המקומית שבגליל המערבי. מעובדות כתב האישום עולה כי בבית, במטבח וכן על השידה בחדר השינה, נהג הגבר להחזיק סכינים מסוגים שונים ואף להתאמן בזריקתם ונעיצתם בשידה. על פי המתואר, השניים הרבו להסתכסך ויחסיהם הידרדרו, עד כדי שיאסין התבטא לא אחת בפני אמינה כי יתגרשו.

עולה כי ויכוח אלים פרץ ביניהם כשבועיים לפני הרצח, על רקע התנהגותו בבית, ובמהלכו סטר יאסין לאמינה על ידה. הבן הבכור, בן ה-15, אשר שמע צעקות, נכנס לחדר השינה, אחז באביו והרגיעו.

אישה נדקרה למוות בג'דיידה מכר, 15 אוגוסט 2019. עיבוד תמונה
זירת הרצח, בחודש שעבר/עיבוד תמונה

על פי כתב האישום, ביום הרצח שוב היו חילופי דברים בין בני הזוג. בסביבות השעה 14:00 נכנס יאסין לחדר השינה כשהוא אוחז בסכין שחיטה גדולה בעלת להב באורך של כ-25 ס"מ, ודקר באמצעותה את אשתו בכוונה לגרום למותה. היא הצליחה לפסוע כמה צעדים, לצעוק לילדיה שישנו באותה העת, והתמוטטה במסדרון סמוך לחדר האמבטיה.

הילדים, שהתעוררו מהצעקות, הבחינו באמם שרועה על הרצפה ומתבוססת בדמה, הזעיקו את המשטרה וכן את סבם וסבתם, הוריו של יאסין. מכתב האישום עולה כי בנו פנה אליו בשאלה למה עשה זאת וכך ענה לו יאסין: "חלאס, הרגתי אותה".

עוד עולה כי דקות לאחר מכן, כשהגיעו הוריו של יאסין ואחותו אל הבית, והבחינו בכלתם מוטלת על הרצפה יצא הנאשם מחדר השינה כשהסכין בידו, איים באמצעותה על הוריו וצעק עליהם שיעזבו את הבית.

עוד בוואלה!

חשד לרצח בצפון: בת 35 נדקרה למוות על ידי בעלה בגליל המערבי

לכתבה המלאה
אישה נדקרה למוות בג'דיידה מכר, 15 אוגוסט 2019. עיבוד תמונה
שוטרים בזירת הרצח, בחודש שעבר/עיבוד תמונה

על פי כתב האישום, בהמשך יצא יאסין מפתח הבית כשהסכין בידו ונאבק בבנו שניסה לקחת אותה ממנו. בשלב זה, הגיע למקום שכן ששמע את הצעקות. הוא התקרב אל הנאשם וחיבק אותו כדי להוציא מידו את הסכין, אך זה נגח בפניו ופצע אותו. לאחר מכן הצליחו השניים להוציא את הסכין מידיו.

מכתב האישום עולה, כי אז יאסין חזר אל הבית, שב ויצא כשבידיו עוד סכינים, אותן זרק לעבר שכנים ובני משפחה. אז נכנס אל הבית, נעל את הדלת והסתגר בו, עד הגעת כוחות המשטרה. כוח משטרה של תחנת עכו נדרש להיכנס דרך המרפסת כדי להשתלט עליו ולעצרו. צוות רפואי של חיאן נכנס לבית, אך נאלץ לקבוע את מותה של אמינה במקום.

עוד עולה שבפני שלושה שוטרים שהיו בזירה טען יאסין כי רצח את אשתו על רקע הסכסוך ביניהם כי "מגיע לה", אך בחקירה אחרת בפני חוקרי מחלק הרצח, אמר כי מדובר היה בתאונה. עוד הוסיף כי בעת שניסה לתפוס מידה של אשתו את הטלפון הנייד, היא נדקרה מהסכין הגדולה שהחזיק בידו לצורך אימון הטחת סכינים בשידה. במהלך החקירה בימ"ר, נגבו עדויות רבות של השכנים, ילדיו ובני משפחתו, הסכין נתפסה בזירה ונאספו ממצאים נוספים.

יאסין, מואשם ברצח בנסיבות מחמירות, איומים ותקיפה הגורמת חבלה של ממש. יש לו הרשעות קודמות בעבירות שונות ובמקביל להגשת כתב האישום מבקשת התובעת ענבל ברנסון, את הארכת מעצרו של עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מתחילת השנה: עשר נרצחות מהמגזר הערבי

אמינה היא אחת מעשר נשים מהמגזר הערבי שנרצחו מאז תחילת השנה. במשטרה אומרים כי המקרה מצטרף לשורה של פענוחים באוכלוסייה הערבית ובכלל, כאשר מתחילת השנה הנוכחית פוענחו עד עתה על ידי המשטרה 28 מקרי רצח במגזר הערבי. לפי נתוני מרכז "אמאן", העוקב אחרי המקרים, נרצחו במגזר 56 איש מתחילת השנה, פי שניים ממספר מקרי הרצח שפוענחו, כך שלמעשה מתחילת השנה הפער רק הלך וגדל באופן משמעותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully